MrKnight Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har akkurat vært å kjøpt meg et kamera. Har ikke fått testet det noe særlig. Bare tatt et par ymse bilder.. Men det er en litt snodig lyd fra kameraet. Har aldri hatt et slikt kamera før, men når jeg vender og snur på kamerat så kommer det en slik rar skringle lyd, akkurat som en fjær inni der rister eller noe. Eller et bitte liten løs dubbeditt? ska det være slik? kamerat fungerer og sånt altså. Lenke til kommentar
elaffen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det er nok "føleren" for bilderotasjon du hører. Du kan be kamera rotere bilder som er tatt på høykant. Lenke til kommentar
MrKnight Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Okey. har tatt en del bilder med det nye kameraet nå. men når jeg kopierte bildene fra flyttbardisk over til Pcen, og skulle igjen ta nye bilder (slettet bildene på SD kortet fra kameraet) så begynte telleverket på 1 igjen.... det var jo litt kjipt.. Går det ikke an å få den til å huske hvilket nummer neste bilde er? Lenke til kommentar
Christian Helle Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Okey. har tatt en del bilder med det nye kameraet nå. men når jeg kopierte bildene fra flyttbardisk over til Pcen, og skulle igjen ta nye bilder (slettet bildene på SD kortet fra kameraet) så begynte telleverket på 1 igjen.... det var jo litt kjipt.. Går det ikke an å få den til å huske hvilket nummer neste bilde er? 5962449[/snapback] du kan sette fil-nummereringen til å nullstille seg for hver gang, eller la den forstette fra siste nummer som er registrert. Gjøres i setup i kamera. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Går det ikke an å få den til å huske hvilket nummer neste bilde er? 5962449[/snapback] Ja. Står i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
MrKnight Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 jeg fant det i bruksanvisnigen ja.... men ikke på kameraet...rart det der! Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hvis det er som på D70 så har du innstillinger for å velge enten en 'enkel' eller en 'avansert' meny. Velger du den 'enkle' så er det en del valg du ikke har tilgang til Lenke til kommentar
MrKnight Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 aha, se der ja! velge først avansert meny:D nå fant jeg den. Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå