Lydfreak Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Det var vanskelig å få forklart ordentlig. Men webserveren ville ikke lagre filen lengre når filen ble av en viss størrelse. Alt stoppet når siden traff sitt 44819 treff. Hvordan kan man legge det inn i koden slik at den starter på 44819 og øker med en for hvert treff? Håper noen skjønner hva jeg mener... Takksom for hjelp, da mine ideer ikke funket... Under følger phpfilen... <? $ip = getenv("REMOTE_ADDR"); $fil = "teller.txt"; $f = file($fil); $antal = count($f); $yest = time() - 1800; $o = "0"; $xidag = "f"; $idag = time(); $idag2 = date("Y F d, H:i"); while ($antal > $o) { $streg = explode(" ", $f[$o]); if ($ip == $streg[0]) { $x = "t"; if ($streg[1] > $yest) { $xidag = "t"; } } $o++; } if ($xidag == "f") { $logg = fopen("$fil", "a"); fputs ($logg, "$ip $idag, $idag2\n"); fclose ($logg); } $f = file($fil); $antal = count($f); if ($x == "t") { print "Besøkende: $antal "; } else { print "Besøkende: $antal "; } ?> Endret 21. april 2006 av Lydfreak Lenke til kommentar
Lydfreak Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Ideen min funket ikke allikevel... Endret 21. april 2006 av Lydfreak Lenke til kommentar
NH Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 finn denne linjen nesten nederst: $antal = count($f); og bytt ot med: $antal = count($f)+44819; Lenke til kommentar
Carfreak Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Husk å tømme fila før du gjør som NH sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå