Mr.Anki Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hvordan er det og skjære i glass med dremel? tenker da og skjære med den skiva som brukets til metal. (er dette rette forumet og spørre i) mvh anki Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg anbefaler at du skaffer deg en glasskinv... da skjærer du, så knekker du glasset av... Bare en måte å finne ut hvordan dremmel fungerer på glass, prøv... I såfall tror jeg du må prøve å lage et spor i glasset, for så og knekke det av... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Skal du skjære glasset uten å knekke håper jeg du har goood tid og nok av kutteskiver. Glass er den god del hardere enn metall. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) du må bruke den store skiva med vaffelmønster, den er for glass og harte materialer nr. 456... eller så kan du bruke en diamantskive, nr. 545 Endret 23. april 2006 av Hagr Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Du kan jo allltids sjekke ut min guide til speilkutting. Det samme gjelder for glass.¨(se siggen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå