Edmund Blackadder Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Ja da skal jeg overklokke skjermkortet, og jeg lurte på om det var noen tilleggsprogrammer som er lurt å ha til overklokkingen. Altså ikke et rent program som overklokker kortet mitt, men for eks. program som måler temperaturen på kortet, eller sjekker artifacts... Sånne ting. Forøvrig, hvis det er noen slike programmer for overklokking av prosessor også som dere vet om, så helst sleng det med selv om dette er på skjermkortforumet. Takk Endret 21. april 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hvis du har et kort fra ATI så er AtiTool et godt program. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hvis du har et kort fra ATI så er AtiTool et godt program. 5961686[/snapback] Atitool går fint an å bruke til nvidia kort også. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Atitool er vel et program som bare overklokker kortet. Er ute etter andre tilleggsprogram hvis du skjønner og hvis det finnes. Lenke til kommentar
haha24 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 I ATI Tray Tools kan du scanne etter artifacts Everst er bra til å sjekke tempraturen Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Bruk nVidia sitt eget tool, lastes ned fra hjemmesiden. RivaTuner er også et bra program. ATITools kan du bruke til å scanne etter artifacts også på nVidia-kort. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 speedfan everest monitor er ordet du leter etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå