Gå til innhold

Slette filer som lå inne på nykjøpt w810i

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min w810i i går, og er kjempefornøyd. Men jeg har et par problemer. Jeg har hatt samsung i ca 2 år og er derfor ganske vandt med samsung. Men når jeg fikk telefonen så lå det inne noen lyder på telefonen som f.eks sony ericssons egen lyd ol. Disse har jeg liten interesse av å ha. Problemet er at det ikke er mulig å slette dem, det står at de er beskyttet. Jeg har prøvd å finne dem og slette dem via PC-en uten hell, finner dem ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Takker for alle svar

Mvh Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Disse er vel skrivebeskyttet på en måte. Men hele ærlig, dette er da to-tre MIDI-filer, og dermed ikke verdens største problem. Hadde det vært en MP3-fil på to-tre MB av de 10 innebygde hadde det vært noe helt annet.

5961336[/snapback]

Heh, nei de tar ikke store plassen. men jeg skjønner ikke hvorfor de er der. Hva er poenget med å beskytte dem?

Mvh Christian

Lenke til kommentar

Poenget er at hvis du sletter alle dine ringelyder på mobil, vil den ikke ha noe å spille av når telefonen irnger.. (gjelder også med de forhånds-innlagte sms-lydene, men disse er "skjult"og ligger i telefonminnet..

Jeg er enig med deg at det kan være irriterende med lyder du ikke vil ha på din nye telefon, men tro meg, du blir vant til det! (har selv w800i)

Synes Sony Ericsson kunne skjult disse filene, så hadde de ikk vært til bry for deg, men det gjør de altså ikke..

De kan ikke slettet, "deal with it!" ;)

Lenke til kommentar
Poenget er at hvis du sletter alle dine ringelyder på mobil, vil den ikke ha noe å spille av når telefonen irnger.. (gjelder også med de forhånds-innlagte sms-lydene, men disse er "skjult"og ligger i telefonminnet..

Jeg er enig med deg at det kan være irriterende med lyder du ikke vil ha på din nye telefon, men tro meg, du blir vant til det! (har selv w800i)

Synes Sony Ericsson kunne skjult disse filene, så hadde de ikk vært til bry for deg, men det gjør de altså ikke..

5961929[/snapback]

Heh, ok

Da får de bare være der;)

Takker for svar

Mvh Christian

Lenke til kommentar

5961929[/snapback]

Heh, ok

Da får de bare være der;)

Takker for svar

Mvh Christian

5961996[/snapback]

Er vel eneste mulighet det..:p men deal with it..:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...