Gå til innhold

TES: Multiplayer på Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Multiplayer kan nok ikke fikses med en mod. Det krever en server, og det er et rimelig stort prosjekt.

 

Personlig er jeg glad for at jeg kan utforske verden etter egen lyst og behov, og uten fare for å plutselig miste alt (forutsatt at man har noen backup saves selvsagt.) Alle som har fått en highlevel charcter sabotert av hackere i f. eks. Diablo II vet hva jeg snakker om. For ikke å snakke om folk som bare er med for å lage kvalm, teamkills og så videre...

 

Har jeg lyst på en dose multiplayer har man alltid andre spill.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Multiplayer kan nok ikke fikses med en mod. Det krever en server, og det er et rimelig stort prosjekt.

 

Personlig er jeg glad for at jeg kan utforske verden etter egen lyst og behov, og uten fare for å plutselig miste alt (forutsatt at man har noen backup saves selvsagt.) Alle som har fått en highlevel charcter sabotert av hackere i f. eks. Diablo II vet hva jeg snakker om. For ikke å snakke om folk som bare er med for å lage kvalm, teamkills og så videre...

 

Har jeg lyst på en dose multiplayer har man alltid andre spill.

 

Geir :)

5962289[/snapback]

 

er jo grunnen til at BF2 finnes :D

Lenke til kommentar

Kanskje det kommer en egen offisiell mod etterhvert slik at spillere via internett kan utfordre hverandre til døden i the Arena? Da ødelegger man jo ikke verdenen, og man får testet ut characteren sin mot andre spilleres. :)

 

Man kan jo for enkelhets skyld gjøre det slik at man ikke egentlig kan dø da, men at man bare blir slått bevisstløs hvis man taper, så kan man få revansj hvis man vil.

Lenke til kommentar

Jeg får litt nervøse rykninger når jeg tenker på alle probleme som ville oppstått med brukere som har forskjellige mods, folk som bruker latterlig kraftige enchantments (t.d. 100% Chameleon), og CS-kulturen som ville springe ut fra å gjøre Arena-delen av Oblivion multiplayer. For ikke å snakke om hele spillet.

La nå de gode singleplayerspillene som fremdeles eksisterer forbli singleplayer...

 

Bedre med to på sju som blør, enn ei på 14 som har gjort det før?

Eller ei på 5 og et halvt som dør?

 

:|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...