Crashy Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er det noen som vet om det går ann og spille Multiplayer på Oblivion, om det er en mod eller noe. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Så vidt jeg vet, har det ikke kommet noen mod som fikser multiplayer. Per dags dato er Oblivion kun singleplayer. Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Dette er nok svart på veldig mange ganger før Nei det er ikke det. Det var en lan mod til morrowind med en del bugs tror jeg. Men det kommer aldri en offisiell multiplayer fix til Oblivion. Lenke til kommentar
Crashy Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 ok takk for hjelpa Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Kunne jo vært morro og lagd en mod som fikser en liten øy med noen high lvl quest som bare fungerte i Multi Player og man importerte characteren fra Singleplayer delen og spilte med/mot andre characters, men det er nok for mye å håpe på Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Multiplayer kan nok ikke fikses med en mod. Det krever en server, og det er et rimelig stort prosjekt. Personlig er jeg glad for at jeg kan utforske verden etter egen lyst og behov, og uten fare for å plutselig miste alt (forutsatt at man har noen backup saves selvsagt.) Alle som har fått en highlevel charcter sabotert av hackere i f. eks. Diablo II vet hva jeg snakker om. For ikke å snakke om folk som bare er med for å lage kvalm, teamkills og så videre... Har jeg lyst på en dose multiplayer har man alltid andre spill. Geir Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Multiplayer kan nok ikke fikses med en mod. Det krever en server, og det er et rimelig stort prosjekt. Personlig er jeg glad for at jeg kan utforske verden etter egen lyst og behov, og uten fare for å plutselig miste alt (forutsatt at man har noen backup saves selvsagt.) Alle som har fått en highlevel charcter sabotert av hackere i f. eks. Diablo II vet hva jeg snakker om. For ikke å snakke om folk som bare er med for å lage kvalm, teamkills og så videre... Har jeg lyst på en dose multiplayer har man alltid andre spill. Geir 5962289[/snapback] er jo grunnen til at BF2 finnes Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hvis man hadde gjort OB om til et multiplayer spill, hadde det nok blitt ganske så anderledes. du har ikke 10meter aleine engang, det er folk rundt deg hele tida....men hadde jo blitt ganske fett og da Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 COOP ville vært utroli bra... Men MMORPG ville vært ille... IMO... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Helt enig Northern, COOP hadde vært drit fett å spille. Men som MMORPG hadde det blitt ødelagt, verdenen er jo tross alt ikke lagd for at det skal være tusener andre spillere der samtidig. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hehe ^^ Altfor mange som vil ha det som WoW føler jeg... Huff huff Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det skulle ha gått an å spille arena mot andre spillere over nett. Hadde vært tøft. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ja, _det_ hadde vært sykt fett! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ja, _det_ hadde vært sykt fett! 5964843[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Til trådstarter: Se her her Lenke til kommentar
Juke Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Kanskje det kommer en egen offisiell mod etterhvert slik at spillere via internett kan utfordre hverandre til døden i the Arena? Da ødelegger man jo ikke verdenen, og man får testet ut characteren sin mot andre spilleres. Man kan jo for enkelhets skyld gjøre det slik at man ikke egentlig kan dø da, men at man bare blir slått bevisstløs hvis man taper, så kan man få revansj hvis man vil. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det med Arena hadde vært fett, kunne vært sånn Last man standing greie også Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hehe ^^ Altfor mange som vil ha det som WoW føler jeg... Huff huff 5964097[/snapback] Helt enig med deg der. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Helt enig i at dersom det kom en mod som gjorde slik at du kunne spille online på et begrenset område, hadde det vært flott. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg får litt nervøse rykninger når jeg tenker på alle probleme som ville oppstått med brukere som har forskjellige mods, folk som bruker latterlig kraftige enchantments (t.d. 100% Chameleon), og CS-kulturen som ville springe ut fra å gjøre Arena-delen av Oblivion multiplayer. For ikke å snakke om hele spillet. La nå de gode singleplayerspillene som fremdeles eksisterer forbli singleplayer... Bedre med to på sju som blør, enn ei på 14 som har gjort det før?Eller ei på 5 og et halvt som dør? :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå