Krishell Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg bestilte vannkjøling fra microplex. da fikk jeg med 1 firkanta avlang pose med 1del hvit guffe, og 1del grå/gul guffe. hva er det? Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 10:07, skrev Krishell:Jeg bestilte vannkjøling fra microplex. da fikk jeg med 1 firkanta avlang pose med 1del hvit guffe, og 1del grå/gul guffe. hva er det? Hei! Det er termisk materiale som brukes mellom harddisken og harddiskkjøleren. Se bruksanvisningen eller: http://www.koolance.com/support/files/manu...2_107d(eng).pdf (Side 15-18) for mer info :smile: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Dere i microplex er geniale!!!! fikk en hyggelig mail tilbake akkurat pga en deffekt katode.. bare sende tilbake sa de! Kan ikke si annet at det virker som den "perfekkte" webshopen! rask levering har de og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå