Gå til innhold

Hva skal til for å få moppedlappen?

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt oppkjøring til moppedlappen, men hva må jeg gjøre nå`?har hørt at jeg må ta førstehjelpskurs og mørkekjøring i tillegg til teoriprøven. Veit selfølglig at jeg må ha teoriprøven men hva med det andre?

Er det en frist for å ta teoriprøven?

Hvis man må ta førstehjelpskur og mørkekjøring, hvor er billigst?

takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tatt oppkjøring til moppedlappen, men hva må jeg gjøre nå`?har hørt at jeg må ta førstehjelpskurs og mørkekjøring i tillegg til teoriprøven. Veit selfølglig at jeg må ha teoriprøven men hva med det andre?

Er det en frist for å ta teoriprøven?

Hvis man må ta førstehjelpskur og mørkekjøring, hvor er billigst?

takk for hjelpen

5960790[/snapback]

må vel ta sånn generelt Traffikalt Grunnkurs.. eller har du tatt det?

Lenke til kommentar

hm.. sorry, men er ikke sikker.. :S jeg ga 1750kr for min opplæring + mopedlappen .. så det er ikke billig ! ga nesten 3500kr bare for moped-lappen, så kommer traffikalt grunnkurs i tillegg .. :thumbdown: men jaja ..

Fant akkuratt en link til deg ;) kansje du kan skjekke denne ut.. der står det hvordan du skal ta moped-lappen.. :D hva du må gjøre liksom.. :thumbup:

http://www.vegvesen.no/forerkort/opplaring/M146_moped.stm

prøv den :) (fant den på en annen post :whistle: )

Lenke til kommentar

Er svindyrt nå ja.. 2400 for trafikalt grunnkurs med mørkekjøring, jeg betalte 1200 for øvelseskjøring gjennom skolen, 335 for teoriprøva, 295 for å få selve lappen.. =/

du må nok ta mørkekjøring neste høst/vinter.. Men du har lov til å ta lappen for det nå.. Trenger vel ikke noe ekstra førstehjelp utenom det på tg?

Lenke til kommentar
Nå har jeg tatt teori prøven den har gått opp til 397kr :mad:  Men jeg må ta førstehjelp da. Noen som veit om billig sted å ta det? samme er det med "Trinn 4 av ny opplaæring til M146.

Vegvesenet suger pikk

5989954[/snapback]

Hadde du ikke førstehjelp på tg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...