vinduspusser Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg har tatt oppkjøring til moppedlappen, men hva må jeg gjøre nå`?har hørt at jeg må ta førstehjelpskurs og mørkekjøring i tillegg til teoriprøven. Veit selfølglig at jeg må ha teoriprøven men hva med det andre? Er det en frist for å ta teoriprøven? Hvis man må ta førstehjelpskur og mørkekjøring, hvor er billigst? takk for hjelpen Lenke til kommentar
hmz Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg har tatt oppkjøring til moppedlappen, men hva må jeg gjøre nå`?har hørt at jeg må ta førstehjelpskurs og mørkekjøring i tillegg til teoriprøven. Veit selfølglig at jeg må ha teoriprøven men hva med det andre? Er det en frist for å ta teoriprøven? Hvis man må ta førstehjelpskur og mørkekjøring, hvor er billigst? takk for hjelpen 5960790[/snapback] må vel ta sånn generelt Traffikalt Grunnkurs.. eller har du tatt det? Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Det har jeg tatt. det er bare snakk om jeg må ta førstehjelpskurs og mørkekjøring i tillegg til teori prøven. Og hvis du veit om hvor dette er billigst hadde det vært fint med litt hjelp der også. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hm.. sorry, men er ikke sikker.. :S jeg ga 1750kr for min opplæring + mopedlappen .. så det er ikke billig ! ga nesten 3500kr bare for moped-lappen, så kommer traffikalt grunnkurs i tillegg .. men jaja .. Fant akkuratt en link til deg kansje du kan skjekke denne ut.. der står det hvordan du skal ta moped-lappen.. hva du må gjøre liksom.. http://www.vegvesen.no/forerkort/opplaring/M146_moped.stm prøv den (fant den på en annen post ) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 syns synd på dem som skulle ta lappen etter mai i fjor, både billappen og mopedlappen. har blitt mye dyrere. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er svindyrt nå ja.. 2400 for trafikalt grunnkurs med mørkekjøring, jeg betalte 1200 for øvelseskjøring gjennom skolen, 335 for teoriprøva, 295 for å få selve lappen.. =/ du må nok ta mørkekjøring neste høst/vinter.. Men du har lov til å ta lappen for det nå.. Trenger vel ikke noe ekstra førstehjelp utenom det på tg? Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Nå har jeg tatt teori prøven den har gått opp til 397kr Men jeg må ta førstehjelp da. Noen som veit om billig sted å ta det? samme er det med "Trinn 4 av ny opplaæring til M146. Vegvesenet suger pikk Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Nå har jeg tatt teori prøven den har gått opp til 397kr Men jeg må ta førstehjelp da. Noen som veit om billig sted å ta det? samme er det med "Trinn 4 av ny opplaæring til M146. Vegvesenet suger pikk 5989954[/snapback] Hadde du ikke førstehjelp på tg? Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 nei de på biltilsynet gjorde en feil så jeg tok den men når jeg skulle hente lappen sa de at jeg måtte a førstehjelp, mørkekjøring og trinn 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå