hardmongo Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) ..søskenbarnet mitt kvaliteten er langt fra optimal, siden det er tatt i sinnsykt dårlig belysning med iso på 1600, f1.8 og middels jpg-kvalitet i middels størrelse (grunnet alt for liten minnebrikke) men jeg likte det uansett hva sier dere? Endret 21. april 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg synes det var veldig bra Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Spesiellt uttrykk du har fanget her, litt fandenivoldsk. Liker det. Desverre ser vi nok litt av svakheten til objektivet på full åpning. Tror du kunne sluppet unna det med 2,2. Jeg liker uttrykket i bildet, men jeg tror kanskje jeg ville speilvendt bildet. Det siste skal du forøvrig ikke bry deg om, for det er bare en flyktig tanke fra meg. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Elsker det varme lyset som ligger på fjeset hans. Ser ut som om bildet kommer fra en film syntes jeg. Veldig bra Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 lyset er ganske spesielt ja.. det er kun stearinlys Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 har du redigert det i photoshop? isåfall, hvilken effekt brukte du for å få den utydeligheten rundt ansiktet? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 har redigert det i photoshop ja, men den effekten kalles stor blenderåpning (lav dybdeskarphet), og den bestemmer du selv på kameraet før du tar bilde Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 ja okei.. lette litt i photoshop å legge inn et filter for så å viske rundt bildet på et duplisert lag, men har ikke fått til så bra.. har den innstillingen på kameraet, men den er ikke sååå bra som det som er på dette bildet hehe.. Lenke til kommentar
koffek Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hva med å merke området du vil ha ute av fokus, for så å bruke gaussian blur? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 bruk i det minste lens blur hvis du skal gjøre det på den måten Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Elsker det varme lyset som ligger på fjeset hans. Ser ut som om bildet kommer fra en film syntes jeg. Veldig bra 5996104[/snapback] Helt enig, minner om et screenshot fra film. Behagelig belysning. Han ser litt usikker ut, noe som også minner om en scene tatt fra en film. Jeg liker stemningen og uttrykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå