hodesleng Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Heisann! Skulle plugge inn en Lexmark X73 combi printer skriver. Da jeg plugger den inn i USB enheten dukker den opp som en ukjent enhet. Jeg har installert driver både til USB og printer. Hjeeeeeeelp....... Lenke til kommentar
Bing Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Basics: - Har du sjekket evt. nye drivere på lexmarks hjemmesider? Hvis ikke - last ned, pakk ut. Gå så på skriveren, og se på egenskaper - velg oppdater driver. Bing Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Jepp.....har lastet ned nyeste driveren på Lexmark.com til Windows XP..... Lenke til kommentar
Bing Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Da vet jeg sannelig ikke. Kan fungere å koble ut, avinnstallere skriveren (kontrollpanel - legg til/fjern maskinvare) installere programmet fra Lexmark på nytt, og så plugge inn usb-porten. Ser forøvrig at en annen bruker har hatt trøbbel med den skriveren. Ut over det, har jeg ikke andre råd en å sjekke om lexmark har noe på sine hjemmesider. (sorry) Bing Lenke til kommentar
knut Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hva slags brikksett har du på maskinen din? via? hvis du har det bør du hente ned denne: http://www.viaarena.com/?PageID=71#usb USB filter patch heter den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå