Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

pc`en finner ikke nettverks-kortet.


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et lite problem, jeg her nylig satt inn et nytt netverks-kort i pc`en min. Men pc`en finner ikke kortet. Det kommer ikke noen beskjed om at det er instalert en ny hardware.

Hvis det er noen som har noen tips om hvordan jeg kan løse dette problemet hadde det vært veldig fint.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke helt sikker men, du kan jo prøve -enhetsbehandling-avvinstallere netverkskortet å innstallere d gjen. er d vikti at du ikke finner netverkskortet når du allerede er på nett da:P?

5960633[/snapback]

Kortet er ikke der, det er nettop det som er problemet, pc`en klarer ikke å se kortet.

Lenke til kommentar
Har du sett inne på maskinvare om du finner kortet der, og om det evt står noen feilmelding på det?

 

Start->Kontrollpanel->System->Maskinvare

5960659[/snapback]

jepp, har sett etter, der står det ikke noe om noe d-link nettverks-kort kort.

Lenke til kommentar

For enkelte kort må druiver installeres før kortet plasseres i maskinen. Kanskje det er slik med ditt kort også. Ta ut kortet. Start maskinen. Avinstaller alle drivere for nettverkskort. Restart maskinen. Installer kortets driver og software. Slå av og monter inn kortet. Start på nytt og forhåpentligvis er du i havn.

Lenke til kommentar
For enkelte kort må druiver installeres før kortet plasseres i maskinen. Kanskje det er slik med ditt kort også. Ta ut kortet. Start maskinen. Avinstaller alle drivere for nettverkskort. Restart maskinen. Installer kortets driver og software. Slå av og monter inn kortet. Start på nytt og forhåpentligvis er du i havn.

5961021[/snapback]

skal prøve det, takk for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...