KTV Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei. Jeg har et lite problem, jeg her nylig satt inn et nytt netverks-kort i pc`en min. Men pc`en finner ikke kortet. Det kommer ikke noen beskjed om at det er instalert en ny hardware. Hvis det er noen som har noen tips om hvordan jeg kan løse dette problemet hadde det vært veldig fint. Takker for svar. Lenke til kommentar
smh Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Fint om du oppgir litt teknisk info som kva nettverkskort det er osv.... Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 er ikke helt sikker men, du kan jo prøve -enhetsbehandling-avvinstallere netverkskortet å innstallere d gjen. er d vikti at du ikke finner netverkskortet når du allerede er på nett da:P? Lenke til kommentar
KTV Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Fint om du oppgir litt teknisk info som kva nettverkskort det er osv.... 5960620[/snapback] modellen på kortet: d-link DFE-530TX Lenke til kommentar
KTV Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 er ikke helt sikker men, du kan jo prøve -enhetsbehandling-avvinstallere netverkskortet å innstallere d gjen. er d vikti at du ikke finner netverkskortet når du allerede er på nett da:P? 5960633[/snapback] Kortet er ikke der, det er nettop det som er problemet, pc`en klarer ikke å se kortet. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Har du sett inne på maskinvare om du finner kortet der, og om det evt står noen feilmelding på det? Har du forsøkt å bytte slot? Start->Kontrollpanel->System->Maskinvare Endret 21. april 2006 av Tetanus Lenke til kommentar
KTV Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Har du sett inne på maskinvare om du finner kortet der, og om det evt står noen feilmelding på det? Start->Kontrollpanel->System->Maskinvare 5960659[/snapback] jepp, har sett etter, der står det ikke noe om noe d-link nettverks-kort kort. Lenke til kommentar
KTV Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Har nettopp innstalert driverne til kortet, men det viker ikke som at det har noen betydning på om pc`en finner kortet. Lenke til kommentar
KTV Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Bytt PCI-port... 5960706[/snapback] har prøvd det også... uten hell. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hvilket OS? Hvilken maskin er det snakk om? Lenke til kommentar
smh Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har du mulighet til å prøve kortet i ein annan PC? Lenke til kommentar
KTV Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Hvilket OS? Hvilken maskin er det snakk om? 5960776[/snapback] windows xp pro. Lenke til kommentar
KTV Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Har du mulighet til å prøve kortet i ein annan PC? 5960788[/snapback] det er dette kortet jeg alltid har brukt, før jeg formaterte fungerte det helt fint, har også testet et nytt nettverks-kort, men pc`en vil ikke finne det. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 For enkelte kort må druiver installeres før kortet plasseres i maskinen. Kanskje det er slik med ditt kort også. Ta ut kortet. Start maskinen. Avinstaller alle drivere for nettverkskort. Restart maskinen. Installer kortets driver og software. Slå av og monter inn kortet. Start på nytt og forhåpentligvis er du i havn. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er ikke drivere windows sertifiserte så må man installere de manuelt... De kommer ikke opp automatisk. Lenke til kommentar
KTV Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 For enkelte kort må druiver installeres før kortet plasseres i maskinen. Kanskje det er slik med ditt kort også. Ta ut kortet. Start maskinen. Avinstaller alle drivere for nettverkskort. Restart maskinen. Installer kortets driver og software. Slå av og monter inn kortet. Start på nytt og forhåpentligvis er du i havn. 5961021[/snapback] skal prøve det, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå