crazyfrog Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei, Fikk en athlon 64 3500+ og vifte av en kamerat som hadde vært litt uheldig. Her er det 4 bøyde pinner og litt kjølepasta på 2-3 av pinnene. Er det noen måte og "rense" denne på?? Forslag til beste måte og "fikse" denne ?? Hva bør jeg bruke på de bøyde pinnene ?? Lenke til kommentar
smh Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 For å bøye pinnene har eg i dei fleste tilfeller brukt ein "trykkblyant". Ta ut bly-et og sett den over pinnen, og bøy den til. Funker utmerket. Rense kan du gjera med isopropanol Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Hei, Fikk en athlon 64 3500+ og vifte av en kamerat som hadde vært litt uheldig. Her er det 4 bøyde pinner og litt kjølepasta på 2-3 av pinnene. Er det noen måte og "rense" denne på?? Forslag til beste måte og "fikse" denne ?? Hva bør jeg bruke på de bøyde pinnene ?? 5960184[/snapback] God ide:D tenkte dette skulle testes og sprang som ein tulling fo og kjøpa isopropanol. hehe Det blei interesant. Ingen hadde hørt om det. Prøvde typisk biltema, malerbutikk, claseren osv. Ingen hadde Forslag til hvor dette stoffet kan kjøpes ?? ? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Stikk ned til nærmeste bensinstasjon å spør etter kondensfjerner. En flaske koster ca. 10 kr.. Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Hei, Fikk en athlon 64 3500+ og vifte av en kamerat som hadde vært litt uheldig. Her er det 4 bøyde pinner og litt kjølepasta på 2-3 av pinnene. Er det noen måte og "rense" denne på?? Forslag til beste måte og "fikse" denne ?? Hva bør jeg bruke på de bøyde pinnene ?? 5960184[/snapback] God ide:D tenkte dette skulle testes og sprang som ein tulling fo og kjøpa isopropanol. hehe Det blei interesant. Ingen hadde hørt om det. Prøvde typisk biltema, malerbutikk, claseren osv. Ingen hadde Forslag til hvor dette stoffet kan kjøpes ?? ? 5993889[/snapback] HEHEHE Så nærme ja takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå