BoneJack Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Når jeg vrir om tenninga på min 90 modell toyota corolla skjer det absolutt ingenting. Den starter ikke og det er ikke lys i front eller dashbordet. Jeg målte batteriet og fikk bare 6V. Kan det bare være batteriet eller starteren også? Lenke til kommentar
smh Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 "Nyere" biler vil ikkje prøve å starte så lenge den merker at spenninga er borte. Aner ikkje koss 90 mod Corolla er. Men min Laguna 98 mod sa ikkje klikk ein gong når det var for lite strøm på batteriet. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 6V på batteriet? det er jo så godt som totalt flatt, ta batteriet ut av bilen og ladd det opp, hvilespenningen skal være 12,75v Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 6V? selv et utladet 12V batteri skal da ikke være å lavt? høres ut som noen av cellene er defekte har den stått lenge uten å ha vært i bruk? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 skift batteriet du. minst halvparten av cellene er nokk kaputt så Lenke til kommentar
BoneJack Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Takk for gode råd. Bilen har vært brukt veldig lite i vinter. Har batteriet til lading nå men må vel avsted å få kjøpt meg et nytt batteri hvis det er gåent. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 har du sjekket om det er vann på det før du satte det på lading? uten vann nytter ingenting Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Og du husket vel å skru ut luftepluggene? Det er viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå