intel_guru Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hvordan tar jeg backup av alle epostene mine i Outlook express 6? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Dette lurer jeg også på, og hvordan man tar backup av alle meldingsreglene og mappeoppbyggingen, kort sagt, backup av allt. Tror det skal gå an å lage en export fil, men har aldri funnet ut hvordan dette gjøres, noen glupe hjerner som kan svare oss på dette? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Du kan bare ta en og en ting i outlook express.. skaff deg outlook! Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 BARE TULL ! Selvfølgelig kan du ta backup av Outlook Express også ! Let deg frem til hvor mappa med all mailen ligger og ta backup av alle filene som ligger der. For å få de frem igjen senere, må du legge de tilbake og overskrive de som ligger der fra før. Det er ulik plassering på denne mappa, avhengig av operativsystem. Søk etter inbox f.eks så finner du mappa. Du kan også flytte de til en ny PC, og må da velge import for å få de inn. Dette har jeg gjort mange ganger og funker helt fint. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 fil->eksporter->meldinger Det jeg mente var at man ikke kan ta adresser ol. sammen med mailen.. Det er ikke lurt å kopiere mappen rett fra katalogen. da har du ingen garanti for crc feil ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå