int20h Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hewlett-Packard kaller tilbake tusenvis av batterier til bærbare HP- og Compaq-maskiner grunnet rapporter om overoppheting. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det er bra at de ordner opp, men det overrasker meg at et så stort parti med batteri har kommet på markedet før det ble oppdaget. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hvor på batteriet finner jeg den L3 koden på batteriet? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det er bra at de ordner opp, men det overrasker meg at et så stort parti med batteri har kommet på markedet før det ble oppdaget. 5960802[/snapback] At sånne ting kan skje er nesten skremmende, tenk hvis noen av batteriene skulle vise seg å være eksplosivve istedenfor. Sånne ting bør testes før man selger det. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Broren til en kompis av meg fikk seg en sånn v 2065 maskin i går. Og de sa faen ikke en dritt om det i butikken =S, tror expert kommer til å få en forbanna mamma å nakken i dag jeg. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Bra de fikser i det Flaks så har jeg et litt eldre batteri (L1) så jeg trenger ikke å skifte på min Endret 22. april 2006 av Borf Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Broren til en kompis av meg fikk seg en sånn v 2065 maskin i går. Og de sa faen ikke en dritt om det i butikken =S, tror expert kommer til å få en forbanna mamma å nakken i dag jeg. 5965803[/snapback] jeg jobber i en Expert butikk, og vi har ikke fått denne informasjonen fra HP. Leste det selv akkurat nå. Så jeg tror nok ikke de i butikken kan klandres for dette. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 okey, jeg trode det var standard at butikkene fikk vite det på flekken. Med en gang det ble sluppet ut. Jeg var å sjekket hvilken model det var på nytt men det var visst ikke en av de med dårlige batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå