lonnj89 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) det ser ut som vår alles 360 skal bli billigere. http://www.itavisen.no/php/art.php?id=300305 tenk....en HD-DVD spiller til 360 for ca 1000kr Endret 21. april 2006 av mX Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ikke dårlig Jeg vil ha 360! Men har jo ikke penger til det uannsett Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 disse ryktene tror jeg ikke bare skal taes med en klype salt, men med en hel bøtte. Ryktene har sitt opphav på et spansk spillforum, og om du titter på sida (linken er på xbox360fanboy) skjønner man at dette godt kan være tatt rett ut av luften Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Tror nok disse ryktene er litt vel spenstige; så lenge de selger unna absolutt alt de kan produsere så er det vel ikke noen stor grunn til å redusere prisen; det er jo allerede mye for pengene. Det henger nok mye på hva PS3 kommer til å koste - målet er nok at 360'en skal være merkbart billigere enn den, og det kommer den nok til å være selv uten prisreduksjon. Men hvem vet; kanskje de virkelig skal 'ta' Sony nå - det er jo klart at hvis f.eks. PS3 koster 4999,- (med Blu-Ray) og Xbox 360 koster 2999,- (uten HD-DVD-tillegget men med harddisk o.l.) så er dette en vesentlig prisforskjell for folk flest all den tid Blu-Ray/HD-DVD foreløpig er et format for spesielt interesserte. Endret 21. april 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Man får jo håpe da. Måtte selge min 360 pga økonomiske vanskeligheter. Synker premium til 2500 kjøper jeg ny med en gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Visst havlparten av det som blir sagt i den artikkelen stemmer, så ser det ut til at MS ikkje gir seg med det første nei. Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 det er et enda flere uoffisiele nyheter på Gamereactor Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er Itavisen egentlig en seriøs kilde for noe som helst da? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Her er en mer komplett lista om hva som vil skje fremover. Dette bør dog tas med en klype salt! -Xbox 360 Premium Pack price is going to drop $100 in October. -Xbox 360 Core Pack price is going to drop $80 in October -Gears of War is going to be released the last week of October with an huge marketing campaign at global scale. -HD-DVD for the next month of September. Add-on that you can connect to the USB 2.0 port. It is going to be priced for $100 -New HardDisk Drive with 100GB of storage, price and date not specified. -Webcam "My Eye on you", for the month of September with a price of $50 without game and $75 with a game. -Xbox Backward compatibility list is going to be updated in June with 50 new titles -The capacity of the Xbox Live Servers is going to be 5 times more than the actual servers -Halo 3 is going to be in the market the next month of March, in E3 we are going to see the first videos. -Possibility of an "urban game" that could be GTA. Microsoft is working on it and this isn´t a joke. -A possible price drop in Xbox Live Gold or it is going to be free because they are going to get money with promotional advices. -From the next month of October we are going to change some records in some games for "MSpoints". -Paramount Pictures and Microsoft has anounced an agreement where Paramount is going to provide HD content to Xbox Live. -NBC has signed with Microsoft for the possibility of see the online tournaments like an sports live retransmisión. -Aliance between Epic and Microsoft for exclusive content in Xbox Live. -Creation of a Dashboard for kids. -A new service in june: Download and play. -Rare is working in Kameo 2 since before the release of Kameo. Is going to come before than expected. -MS is working for an upgraded friend list (until 200 contacts) -Virtual Console with Sega games before the next month of October -An spectacular upgrade in the number of Xbox Live Arcade games in the next months. -New look for Dashboard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Rykter, rykter, rykter. At de fortsetter å gi ut Core-utgaver dersom premium faller med $100 er jo latterlig, Core er jo bare piss uansett. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ikke bare Core som er piss... Premium au ^^ Tihi... Neida... Hvis dette skjer så kan det være jeg skaffer meg en... Men heller mer mot Revo Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Går jo rykter om en Xbox med ny CPU eller noe sånt, som bl.a. skal forhindre overoppheting (vet ikke om det var CPU det stod.. eller hva en CPU er for den del ) som skal være klar i 2007. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 No var det vel GPU kjøleren det var noe mikk-makk med slik eg forstå det Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 http://uk.xbox360.ign.com/articles/702/702662p1.html Her er en link, så kan de som skjønner alle disse vanskelige ordene lese den hvertfall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Lavere produksjonskostnader = Lavere utsalgspris Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Den nye cpu, skulle vel gå fra 70 (eller var det 80, EDITEN sier 90:) ) nm til 65, mindre strømforbruk og mindre varme. Dette er dog ikke rykter, og betyr heller ikke at de går over til ny arkitekturt slik at man ville få to ulike boxer, noe som jo ville vært ufattelig dumt. Skjønner foresten ikke hvorfor disse ryktene har tatt så av, selv teamxbox har en lang artikkel vedrørende dette. Vi skal vel ikke lage noen rykter vi og da? Med tanke på at disse kommer fra et spansk spillforum, må vel et norsk spillforum fungere på samme måte? Det virker som om en hel spillverden virkelig mangler kildekritiske evner og sluker alt de får servert med hud og hår. Mener foresten ikke å si at dette faktisk er ikke er en realitet, men høyst sannsynligvis, med tanke på ryktenes hopphav og det faktum at feks boxen allerede er meget billig og skaper store tap for MS, er disse ryktene bare oppspinn fra ende til annen (iallefall i mine øyne gjør det enkle rykte at jeg ikke tror på resten jeg har lest, har dog ikke lest hele listen med rykter, men ettersom de har tatt med så mange kan det se ut som de har helgardert seg og kanskje kommer til å treffe på en eller to av de) fred ut edit: så ikke linken om ny cpu, så les heller den:) Gir meg foresten kvaler på om jeg burde vente med kjøp eller ikke, har en gammel box stående som bråker som en mixmaster! Endret 22. april 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
baltie Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Lavere produksjonskostnader = Lavere utsalgspris 5965141[/snapback] Yeah, you wish... Tror heller vi sier Lavere produksjonskostnader = Høyere fortjeneste. Det eneste som vil drive prisen nedover nå er konkurranse med andre next-gen-konsoller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Lavere produksjonskostnader = Lavere utsalgspris 5965141[/snapback] Yeah, you wish... Tror heller vi sier Lavere produksjonskostnader = Høyere fortjeneste. Det eneste som vil drive prisen nedover nå er konkurranse med andre next-gen-konsoller. 5975271[/snapback] Stemmer det du sier der, men om MS virkelig vil så mye innen konsoll-markedet setter dem ned prisen før PS3 og Revo. kommer. Dersom vi snakker priser så lave som over (ganske usansynlig) så får man jaggu meg mye for pengene. Det gjø man jo allerede den dag i dag men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå