Gå til innhold

Opera 9 beta er klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaaaaa, skulle akkurat til å endre posten min. Har visst huka den av i min iver etter å løyse tidlegare problem :blush:

Men eg slit framleis med at ved å bruke denne: newpost.gif så er det ikkje mogleg å bruke tilbakeknappen. Er det mogleg å rapportere\melde dette til dei som utvilkar Opera på eit vis? Er vel det som er poenget med ein Beta, å teste den.

Lenke til kommentar
Fant forresten eit anna problem, når eg trykker på newpost.gif til ein tråd, og går tilbake, enten ved å bruke pila i Opera eller knappen på musa så blir berre sida oppdatert, går ikkje tilbake :shrug:

5971965[/snapback]

Det er vel scriptet i forumet som er laget sånn. Jeg bruker å midt-klikke på rekka av sånne symboler i "mine innlegg" for å åpne de i nye taber. Da unngår jeg at symbolene forsvinner når man går tilbake.

Lenke til kommentar
Er det noen andre som ikke får installert flash plug-in'en?

5971773[/snapback]

Fekk ikkje til det eg heller, men so fann eg at Macromedia har installer til Flash Player 8.5 Beta liggjande, og den fungerte fint. Du finn den her: http://www.macromedia.com/software/flashplayer/public_beta/

Elles er eg godt nøgd, sett bort frå at det er ein del sider som ikkje vert vist skikkeleg (spesielt bilete), men ofte vert det betre når eg reloader sida.

Lenke til kommentar
Er det noen andre som ikke får installert flash plug-in'en?

5971773[/snapback]

Fekk ikkje til det eg heller, men so fann eg at Macromedia har installer til Flash Player 8.5 Beta liggjande, og den fungerte fint. Du finn den her: http://www.macromedia.com/software/flashplayer/public_beta/

Elles er eg godt nøgd, sett bort frå at det er ein del sider som ikkje vert vist skikkeleg (spesielt bilete), men ofte vert det betre når eg reloader sida.

5973753[/snapback]

Når jeg innstallert Opera 9 (hadde allerede Opera 8.54) så var den allerde innstallert.

Lenke til kommentar

Opera bruker alle plug-in'ene som er i Firefox, så hvis du har Firefox med Flash er det derfor det var installert fra før av.

Men det burde ikke være noe problem å installere Flash. Bare pass på at etter at du har installert så ligger denne filen i plugin mappen:

NPSWF32.dll

Lenke til kommentar
Litt vell mye bruk av minne?

post-49565-1145828389_thumb.jpg

5976289[/snapback]

Tja, spørs hvordan innstillinger, og hvor mye vinduer du har oppe. Ikke noe problem å få til mer minnebruk enn det, om man ønsker.

AtW

5976556[/snapback]

Kun browseren med et vindu opp, denne tråden. Synes det var ganske drøyt bruk av minne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...