Vindstille Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Hurtigtaster i Opera 9: Ny tab: ctrl+t Nytt vindu: ctrl+n I Opera 8 er det: Ny tab: ctrl+n Nytt vindu: ctrl+shift+n (tror jeg) Endret 23. april 2006 av JonT Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Når eg lastar ned noko kjem også Transfers opp i nytt vindu, ikkje tab . Dette skjer også når eg følger ein Java-link. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har du merket av på "Open Windows instead for tabs" i Preferences -> Advanced -> Tabs? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jaaaaa, skulle akkurat til å endre posten min. Har visst huka den av i min iver etter å løyse tidlegare problem Men eg slit framleis med at ved å bruke denne: så er det ikkje mogleg å bruke tilbakeknappen. Er det mogleg å rapportere\melde dette til dei som utvilkar Opera på eit vis? Er vel det som er poenget med ein Beta, å teste den. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Fant forresten eit anna problem, når eg trykker på til ein tråd, og går tilbake, enten ved å bruke pila i Opera eller knappen på musa så blir berre sida oppdatert, går ikkje tilbake 5971965[/snapback] Det er vel scriptet i forumet som er laget sånn. Jeg bruker å midt-klikke på rekka av sånne symboler i "mine innlegg" for å åpne de i nye taber. Da unngår jeg at symbolene forsvinner når man går tilbake. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Jojo, fungerer det og, men i den forrige versjonen av Opera fungerte det greit å gå tilbake. Endret 23. april 2006 av zeph Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jojo, fungerer det og, men i den forrige versjonen av Opera fungerte det greit å gå tilbake. 5973035[/snapback] Sikkert bare en bug som snart blir rettet. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Det skjer det samme etter at man har skrevet et innlegg. edit: Jeg har skrevet en bug report til Opera. Endret 23. april 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Er det noen andre som ikke får installert flash plug-in'en? 5971773[/snapback] Fekk ikkje til det eg heller, men so fann eg at Macromedia har installer til Flash Player 8.5 Beta liggjande, og den fungerte fint. Du finn den her: http://www.macromedia.com/software/flashplayer/public_beta/ Elles er eg godt nøgd, sett bort frå at det er ein del sider som ikkje vert vist skikkeleg (spesielt bilete), men ofte vert det betre når eg reloader sida. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Er det noen andre som ikke får installert flash plug-in'en? 5971773[/snapback] Fekk ikkje til det eg heller, men so fann eg at Macromedia har installer til Flash Player 8.5 Beta liggjande, og den fungerte fint. Du finn den her: http://www.macromedia.com/software/flashplayer/public_beta/ Elles er eg godt nøgd, sett bort frå at det er ein del sider som ikkje vert vist skikkeleg (spesielt bilete), men ofte vert det betre når eg reloader sida. 5973753[/snapback] Når jeg innstallert Opera 9 (hadde allerede Opera 8.54) så var den allerde innstallert. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Eg installerte betaen over ein tidlegare Weekly Build, der Flash-pluginen ikkje var med, og den var ikkje inkludert i betaen... Endret 23. april 2006 av incanus Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Opera bruker alle plug-in'ene som er i Firefox, så hvis du har Firefox med Flash er det derfor det var installert fra før av. Men det burde ikke være noe problem å installere Flash. Bare pass på at etter at du har installert så ligger denne filen i plugin mappen: NPSWF32.dll Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har testet Opera 9.0 i helga nå, og er fortsatt sikker på at Opera er den beste nettleseren. Men BitTorrenten er jo en vits..bruker aalt for lang tid..testet den flere ganger uten noen suksess.. Ellers så merker jeg ikke stort forskjell fra 8.54.. Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 ..men det som irriterte meg var at da jeg lastet den inn, så skulle alle mine innstillinger bli overført til den nye versonen..men med tryllestaven forsvant alle passordene.. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Legg over wand.dat fra profil mappen til den gamle versjonen til profil mappen til den nye. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Litt vell mye bruk av minne? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Litt vell mye bruk av minne? 5976289[/snapback] Firefox bruker mer og dette er tross alt bare en beta. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Litt vell mye bruk av minne? 5976289[/snapback] Tja, spørs hvordan innstillinger, og hvor mye vinduer du har oppe. Ikke noe problem å få til mer minnebruk enn det, om man ønsker. AtW Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Litt vell mye bruk av minne? 5976289[/snapback] Tja, spørs hvordan innstillinger, og hvor mye vinduer du har oppe. Ikke noe problem å få til mer minnebruk enn det, om man ønsker. AtW 5976556[/snapback] Kun browseren med et vindu opp, denne tråden. Synes det var ganske drøyt bruk av minne... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Surfer du over lengre tid bruker Opera ein del minne. Men sånn er det og med Firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå