anal_fabet Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Fikk somla meg til å se "The Illuminati" filmen igår og det var en liten tanke vekker. Nå vet jeg ikke om allt de sier der stemmer men de påstår at Bush junior og senior og bestefar bush er medlem av en fraktion som heter Skull and Bones. Disse driver med "satanistisk" inspirerte og sexuelt bisare ritualer osv. og at bush tomy blair er blandt de høyeste gradene av frimurere. De mener også at alister crowly som var en satanist også var en frimurer av 33 grad som skal være blandt de høyeste. Problemet er bare at jeg ttrodde frimurerne var en kristen organisasjon ellerno. Noen som har lest mer om dette og har litt peiling på slikt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Å tro på Illuminati er som å tro på julenissen. Frimurere er dønn kjedelige businessfolk som gjør ingenting spesiellt på møtene sine. Jeg har flere frimurere i familien. Det er mest en gutteklubb der folk som tjener masse kommer sammen for å nyte hverandres selskap. De ofrer ikke babyer, de dreper ikke geiter. Husk nå at det var en FILM du så. Ikke en dokumentar. Endret 21. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 33. grad? Gått en del over eller?? Jeg har en del frimurere rundt meg jeg også, og han høyest rangerte er 12. grad Har ellers vært der og møtt folkene, de er ikke skrudde eller noe sånt, helt som du og meg, foruten en litt feitere lommebok Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Bush er Hitler, Bush er satanist... Men verst av alt: Bush har sex! Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Å tro på Illuminati er som å tro på julenissen. Frimurere er dønn kjedelige businessfolk som gjør ingenting spesiellt på møtene sine. Jeg har flere frimurere i familien. Det er mest en gutteklubb der folk som tjener masse kommer sammen for å nyte hverandres selskap. De ofrer ikke babyer, de dreper ikke geiter. Husk nå at det var en FILM du så. Ikke en dokumentar. 5959242[/snapback] Jeg sier ikke at det som kommer frem i filmen er fakta, men det er faktisk en dokumentar film. kanskje en dokumentar som basseres mye på spekulasjoner men fortsatt en dokumentar. Når det kommer til illuminati ser jeg faktisk fordelene med at alle de rikeste buisines menna i verden samler seg og sammarbeider for å styre markedet og verden til det beste for de. Ser egentlig ikke noe galt i det bortsett fra at de hvist nok skal se på krig og sult som buisines, da rynker jeg litt på nesa. I filmen var det en reporter som hadde filma et rituale som Skull and Bones (som bush familien hvistnok skal være med i) hadde. Der stod de i ring og onanerte mens de siterte sataniske vers ellerno mens det var en i midten som lata som å skjære i ei naken dame som lå der. Men som sagt ser ikke jeg på dette som fakta syns bare det var intressangt. En morsom vinkling liksom. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 I filmen var det en reporter som hadde filma et rituale som Skull and Bones (som bush familien hvistnok skal være med i) hadde. Der stod de i ring og onanerte mens de siterte sataniske vers ellerno mens det var en i midten som lata som å skjære i ei naken dame som lå der. 5959536[/snapback] Hmm, dette hørtes interessant ut. :!: Lenke til kommentar
g5r Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Frimurerne eksisterer idag og, i store antall, men en del av dreres "religion" sier at de er forbudt fra å innrømme medlemskap til andre, derfor er de godt under radaren. Ellers kort oppsummert er frimurere en religiøs gruppe som har sine røtter i jødedommen. De er ansvarlige for korrupsjon i de fleste vestlige land. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg regner med at du har sett denne dokumentaren? Jeg så på den nettopp og den var interessant. Han reporter som hadde filma et rituale som Skull and Bones hadde slettes ikke filmet en slik rituale. Det ble nevnt at istedenfor å onanere i en kiste, gjorde de ritualene slik du nevnte. Han rapporteren som filmet en "rituale", filmet bare et lukket møte hvor flere presidenter var tilstede. Dette er om vi har sett samme dokumentar da Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Det var ikke den jeg mente men skal se den nå. "The Illuminate" som jeg så på er nummer 6 fra toppen på den sida jeg linket til her. Virker som de går ut på mye av det samme. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Dere spøker, ikke sant? Jeg vet at det finnes lettlurte mennesker.. Men dere mener virkelig ikke at dere tror at frimurerne er fæle konspiratører? Eller at illuminati styrer USA? *riste på hodet* Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hehe, hvis dere vil ha flere slike historier så kommer jo snart Dan Brown med en ny bok om Frimurerne: Brown is working on a new novel, called The Solomon Key, which will reportedly take place in Washington D.C., and feature the secret society of the Freemasons. Exact release date has not been announced, but the most common media speculation says late 2006 or sometime in 2007. Link sikker spennende, men sant? Nææ.... Lenke til kommentar
araziel Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ikke glem øglefolka som egentlig styrer verden da. Hehe, i det minste har sånne småparanoide konspirasjonsteorister det gøy i hverdagen. Lenke til kommentar
Serious Ninja Pope Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 viktig å ta det meste med en klype salt, liten lyst å ende opp som en konspiratorisk fanatiker? Lenke til kommentar
harrir Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ja viktig å være litt kritisk og ikke svelge alt rått. Jeg vet ikke helt selv hva jeg tror når det kommer til dette teamet, litt interessant er det jo da, men bryr meg ikke så mye. Kanskje frimurerne bare er en gjeng som samles bare for at folk skal sitte å lure på hva de driver på med. :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Syns det begynner å gå litt langt når man sier at dollar-seddelen ble laget av dem, som inneholder diverse djevelsting og at pentagon ble bygget i en bestemt himmelsetning som selvfølgelig ha noe med satan å gjøre Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Alt henger sammen, Alfred Murrah bygningen, 9/11, mord og propaganda. Vi får jo bare vite en liten brøkdel av alt. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Syns det begynner å gå litt langt når man sier at dollar-seddelen ble laget av dem, som inneholder diverse djevelsting og at pentagon ble bygget i en bestemt himmelsetning som selvfølgelig ha noe med satan å gjøre 5970414[/snapback] Det at dollar sedlene inneholder en umasse av symbolikk som kan knyttes til frimurerne, er et faktum. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg er personlig overbevist om at vår "demokrati" har en mørkeside de fleste ikke kjenner til. Det viktigste en må ta hensyn til er følgende: "den som kontrollerer media, kontrollerer folket". En sannhet med store modifikasjoner selvfølgelig, men media har opp igjennom vist seg å være et meget effektivt virkemiddel. Bare se på hvordan vi ble dasket rundt som viljeløse idioter i forkant og i etterkant av invasjonen i Irak. Men uansett, viss du skal fyre opp under konspirasjons teoriene dine og virkelig sette fart på tingene dine så vil jeg anbefale filmen Farhenheit 9/11. ................. Og når det gjelder Frimureriet, så er det helt vanlige mennesker som alle andre. Problemet/fordelen med en slik organisasjon er at de dannet et nettverk med resurs sterke mennesker som "forplikter" å velge annen frimurer som leverandør fremfor andre viss det lar seg gjøre.. Det kan gi litt kjipe utslag for andre. og når muligheten for innsyn er veldig liten, er det vanskelig å kontrollere hva som skjer.. Men utover det er det nok ikke mer skummelt å være frimurer, enn å være medlem av en bridge forening.. det er bare snakk om hvem man omgås sosialt med, hvem man bygger relasjoner med.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 viss du skal fyre opp under konspirasjons teoriene dine og virkelig sette fart på tingene dine så vil jeg anbefale filmen Farhenheit 9/11. Tror de fleste som stikker innom dette emnet har sett denne "filmen". Jeg er ikke fan av superkommærsje konspirasjonsdokumentarer. Men hvis du likte Fahrenheit 9/11, se Loose Change her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg