Gå til innhold

Fra 90 km/t til 110 km/t, via 100 km/t

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113598

Da bilistene tidligere ble bøtelagt for overskridelser av de henholdsvise fartsgrensene 90- og senere 100 km/t, argumenterte venstresiden for bøteleggelsens legitimitet at disse overskridelsene utgjorde en fare for trafikksikkerheten. En stund har maksimalt tillatte fart vært 100 km/t, og snart er den 110 km/t, uten at ytterligere utbedringer på gjeldende veistrekninger er foretatt.

Konklusjon: Snart utgjør enhver bilist som holder seg innenfor øvre tillatte hastighet på disse strekninger, men over 100 km/t, en fare for trafikksikkerheten.

Jeg kunne godt ha kalt skrullingene på venstresiden kloke, både i ord og handling, samt evnerike nok til å trekke så lite som den mest elementære slutning av en logisk problemstilling, men en så stor løgn klarer jeg ikke fortelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva politikere sier er ikke nødvendigvis hvordan ting forholder seg, men de vil gjerne fenge an med sin argumentasjon. Best effekt oppnås gjennom å overdramatisere forholdene, eller rettere sagt.. sette ting på spissen.

5959159[/snapback]

Politikere eller de respektive partiers tilhengere; venstresiden, er enten bevisste løgnere, uoverskuelig dumme (som vist i hovedinnlegget), eller en kombinasjon av disse. Det vet jeg, gjennom tusenvis av debattinnlegg med slike.

Lenke til kommentar

http://www.fartsbot.no/

Mot rimelige kontigenter slipper man i kroner og øre unna urimelig dyre fartsbøter! At stadig flere bilister registerer medlemsskap i denne og tilsvarende andre virksomheter, liker UP-sjef Odd Reidar Humlegård særdeles dårlig. Men det gjør ikke noe, for stadig flere bilister liker ikke Odd Reidar heller.

Mennesker som Odd Reidar Humlegård, og for den saks skyld hans kolleger, er det noe uredelig faenskap over. Vi vet allerede at enhver som av Staten ble bøtelagt for mindre overtredelser inntil 110 km/t på hovedinnleggets nevnte strekninger, da disse gjaldt 90- og 100 km/t som maksimalt lovlige fartsgrense, ikke ble det fordi deres overtredelser utgjorde en ytterligere fare for trafikken. For denne angivelig eksisterende faren er forsvunnet straks slike hastigheter er tillatt å holde. Da er ikke lenger 110 km/t råkjøring. Da er 110 km/t noe annet enn råkjøring - det er da forsvarlig kjøring. Som om det ikke var ille nok at Staten forsøkte innbille sine sosialdemokratiske kålhuer at fartsovertredelser inntil 110 km/t var råkjøring - så trodde de på Staten også.

Med mindre du tilhører- og støtter opp om Staten og dens venstresidens servile, ja nærmest åndssvake autorespekt for autoriteter du, som meg, med sikkerhet VET er genuint avskum, så meld deg inn som medlem i dette laget, og unngå sure og moralsk uberettigede økonomiske tvangsinndrivelser - DU også!

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113598

Da bilistene tidligere ble bøtelagt for overskridelser av de henholdsvise fartsgrensene 90- og senere 100 km/t, argumenterte venstresiden for bøteleggelsens legitimitet at disse overskridelsene utgjorde en fare for trafikksikkerheten. En stund har maksimalt tillatte fart vært 100 km/t, og snart er den 110 km/t, uten at ytterligere utbedringer på gjeldende veistrekninger er foretatt.

Konklusjon: Snart utgjør enhver bilist som holder seg innenfor øvre tillatte hastighet på disse strekninger, men over 100 km/t, en fare for trafikksikkerheten.

Jeg kunne godt ha kalt skrullingene på venstresiden kloke, både i ord og handling, samt evnerike nok til å trekke så lite som den mest elementære slutning av en logisk problemstilling, men en så stor løgn klarer jeg ikke fortelle.

5959146[/snapback]

Og dette hadde selvsagt med venstresiden å gjøre :ermm:

Beklager å måtte si det ,men det var da og er da fortsatt folk på både venstresiden,høyresiden og i midten som fortsatt mener dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...