FuzzFuet Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Hei Har skaffet meg en PSP, kjøpte den i London. Så en dag jeg var på skolen ville en venn av meg prøve den. Han satt og spilte GTA:LCS, plutselig kommer en annen dum fyr som akkutat har spilt fotball på grusbanen, og setter skoen med fullt av sand på, oppå skjermen til min PSP når kammereaten min spillte De ble da noen grufulle riper på displayet som vises littegran, spesielt om det er litt sol. Noen som har noen tips til og få fjernet/delvis fjernet disse ripene? Man skjenner ripene om man tar og drar negelen over dem, men bare så vidt. Alle råd er vellkomne Endret 20. april 2006 av LockNess Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 De har en slags pasta (eller hadde i allefall før) på elkjøp som du bare har på skjermen, pusser en stund med eksempelvis make-up remover pads (spør moren din) til du ikke ser rester av pastan og wollà Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Mener jeg skal ha noe som heter "DisplayPolish" liggende et sted som jeg kjøpte på Clas'ern fo noen år tilbake. Skal se om jeg finner det og tester. Takker Edit: Flere tips? Endret 20. april 2006 av LockNess Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Ja, det var vel det, det het det jeg hadde også ja Rød tube i allefall... Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Stemmer fandt den, holder på nå Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Så en dag jeg var på skolen ville en venn av meg prøve den.Han satt og spilte GTA:LCS, plutselig kommer en annen dum fyr som akkutat har spilt fotball på grusbanen, og setter skoen med fullt av sand på, oppå skjermen til min PSP når kammereaten min spillte De ble da noen grufulle riper på displayet som vises littegran, spesielt om det er litt sol. Hadde jeg vært deg, hadde jeg klikka maks, slått han helseløs og bedt han kjøpe ny! Om ikke det siste, i alle fall de to første. Helt sant! OMG! On-topic: Fiks det med den pastan og make-up remover. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Hadde jeg vært deg, hadde jeg klikka maks, slått han helseløs og bedt han kjøpe ny! Om ikke det siste, i alle fall de to første. Helt sant! OMG! On-topic: Fiks det med den pastan og make-up remover. 5959096[/snapback] Hehe, ja ble ganske sur på han, meget unødvendig og dumt og gjøre sånt spør du meg Men, den pastaen gjorde susen, ripene er nesten borte nå er det noe annet jeg kan gjøre? Eller er den pastaen beste løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå