Marvil Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Tok noen bilder av bilen på Filefjell i dag, og lurte på om noen hadde noen kommentarer angående resultatet..? Er hovedsaklig etterbehehandlingen (utsnitt, div justeringer) jeg lurer på, hvordan ser dette ut..? Et lite ekstra, ikke gjort så mye med; Tatt med IXUS500, så intet superkamera.. Endret 21. april 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Veldig bra bilder synes jeg Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Intet superkamera sier du...Bildene er perfekte, og du beviser igjen at det er fotografen som tar bilder, ikke kameraet!! Dette er bra synes jeg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Takk for hyggelige tilbakemeldinger.. Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Bra bilder Anders! Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Likte bildene jeg Har lekt litt med levels og curves [Edit] euroshopper; Har du det bildet i orginalstørrelse..? Hadde vært morro å ha dem like store under hverandre, for å se litt bedre forskjellene.. [Edit] Du kan få PSD filen så kan du se hva jeg har gjort Endret 21. april 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Hva med å prøve seg frem med noen fargefilter alla Top Gear, synes Top Gear er noen av de flinkeste på akkurat dette området, ser ofte dem bruker ett lilla? filter, som gjør mye for bildene(synes nå jeg i hvertfall). Men bildene dine var helt toppers dem, viser faktisk at en Golf III kan se rimelig grom ut Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Takk igjen for tilbakemeldinger.. euroshopper; Har du det bildet i orginalstørrelse..? Hadde vært morro å ha dem like store under hverandre, for å se litt bedre forskjellene.. kpolverg; Fargefilter i Photoshop..? Så såvidt på det, men prøvde ikke så mye, men mulig det hjelper ja. Syns også Top Gear er veldig flinke med kamerabruk, så hadde vært morro å prøve på det samme.. Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Fine bilder!. Før bildet ble ferdig lasta spekulerte jeg i om det var en 2er, men til min store skuffelse viste det seg at det var en 3er... hehe neida ! . Fine bilder! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 Igjen takk for tilbakemeldinger.. euroshopper; Takker. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 hei Synes det var kjempe fine bilder Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Helt greie produktbilder som vil ta seg godt ut på garasjeveggen til en Golf-fan. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Fine bilder! Skulle finne noe som du kunne gjort bedre, men fant ikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå