Gå til innhold

Bil på Filefjell, kommentarer..?

Marvil

Anbefalte innlegg

Tok noen bilder av bilen på Filefjell i dag, og lurte på om noen hadde noen kommentarer angående resultatet..?

Er hovedsaklig etterbehehandlingen (utsnitt, div justeringer) jeg lurer på, hvordan ser dette ut..?

mod111.jpg

Et lite ekstra, ikke gjort så mye med;

mod222.jpg

Tatt med IXUS500, så intet superkamera.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte bildene jeg :)

Har lekt litt med levels og curves

mod222.jpg

mod2226aj.jpg

[Edit]

euroshopper; Har du det bildet i orginalstørrelse..? Hadde vært morro å ha dem like store under hverandre, for å se litt bedre forskjellene..

[Edit]

Du kan få PSD filen så kan du se hva jeg har gjort

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

Hva med å prøve seg frem med noen fargefilter alla Top Gear, synes Top Gear er noen av de flinkeste på akkurat dette området, ser ofte dem bruker ett lilla? filter, som gjør mye for bildene(synes nå jeg i hvertfall). Men bildene dine var helt toppers dem, viser faktisk at en Golf III kan se rimelig grom ut :)

Lenke til kommentar

Takk igjen for tilbakemeldinger.. :)

euroshopper; Har du det bildet i orginalstørrelse..? Hadde vært morro å ha dem like store under hverandre, for å se litt bedre forskjellene.. :)

kpolverg; Fargefilter i Photoshop..? Så såvidt på det, men prøvde ikke så mye, men mulig det hjelper ja. Syns også Top Gear er veldig flinke med kamerabruk, så hadde vært morro å prøve på det samme.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...