Klekkus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ikke som jeg har hørt om, men som jeg sa: det er bare å gravere det du skal ha og tegne med fluoriserende penn så blir graveringen uv reaktiv Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Eller kjøpe UV maling fra Netshop som du kan male på over en stensil. Det finnes nok sikkert UV-folie også, men det blir nok vrient å få tak i! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 OK... Takker for svarene.. Jeg så ikke den graveringsguiden din før nå, Klikka_bZerk.. Takker for den.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 OK... Takker for svarene.. Jeg så ikke den graveringsguiden din før nå, Klikka_bZerk.. Takker for den.. 6077477[/snapback] NP, tror ikke den er helt up too date kan jeg bare si, men noen hint og tips er er i alle fall. kan hende den blir oppdatert en gang med tiden tipper jeg Lenke til kommentar
Radi Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Kult prosjekt! Bra ide/skisser! Har selv lagd en koffert pc, kjempe gøy! Keep on the good work! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Kult prosjekt! Bra ide/skisser!Har selv lagd en koffert pc, kjempe gøy! Keep on the good work! 6128277[/snapback] Takker.. =) Jeg holder på med litt finpuss på idéplan enda, men håper å komme i gang i løpet av kort tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå