unnstoppeble Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei. Hvilken oppløsning og instillinger kan jeg maks ha på i BF2, på pc'en min? Specs står i singaturen.. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei! Hadde ca samme specs som deg tidligere, bare med Amd64 3500 prosessor. Da kjørte jeg "high settings" med standard 1024x768 oppløsning, glatt. Forskjellen nå er at jeg har byttet ut 6600GT med et 7800GT. Spiller nå med alt på high ved 1280x1024 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvorfor gidd du i det hele tatt spørre? Siden det er villt forskjellig hva folk foretrekker, og synes er "glatt" eller "hakkete", så er det jo mye bedre å forholde seg til sine egne preferanser. Med andre ord, bruk 15 minutter til å prøve litt forskjellige settings og se hvor du foretrekker balansen mellom ytelse og grafikk. Værre er det vel ikke? ... -Stigma Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 kk, men er det vanlig at fps'en er litt ustabil, at det er 40 eller 70 også plutselig faller det ned til 15 i ett sek, så er det vanlig igjen, på high? Og hva er det som får spillet mest til å hakke i settings, siden skjønner nesten ikke hva en enestre av de greiene betyr.. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Klart det oppstår fps- drops i blant, men spørsmålet er om du bare ser dette ved måling av fps, eller om problemet er at spillet oppleves hakkete for deg når dette skjer? Har du AA på? Mener å huske at det ble for mye for det gamle skjermkortet mitt i krevende situasjoner i spillet. Du sier at du ikke vet hva de forskjellige settingsene betyr, men jeg kjørte altså problemfritt ved å kun trykke på high settings øverst i menyen. Opplever du at spillet hakker plagsomt, kan det jo være forskjellige grunner til dette, som for eksempel nødvendig oppdatering av drivere, eller at du kanskje har en aldri så liten spyware som tusler rundt i filsystemet ditt. Edit: Eventuelt kan du forsøke å stille ned de forskjellige settingsene til du føler deg fornøyd. Kan ta litt tid, men er jo verdt et forsøk Endret 20. april 2006 av gauters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå