Oracel Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Tok disse bildene nå i kveld. Ingen av dem har fått etterbehandling (unntatt panoramaet). Mottar tips og kritikk med entusiasme. (Det er mulig at bildelinkene ikke fungerer for alle, spesielt de som sitter på jobb o.l) Panorama, originalen finnes her. Litt skeivt, ellers liker jeg det. Ikke noe ekstraordinært, men var litt heldig med de billysene. Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Panoramaet er fint løst! Bra blanding av lys. Det er en smakssak, men med enda lengre lukkertid hadde fjorden blitt helt blank, noe som kanskje hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Panoramaet er fint løst! Bra blanding av lys. Det er en smakssak, men med enda lengre lukkertid hadde fjorden blitt helt blank, noe som kanskje hadde gjort seg. 5958795[/snapback] Jeg ville foretrukket det også, men da hadde bildet blitt for lyst (der og da). Om jeg hadde ventet en time eller to, så kanskje Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Panoramaet er fint løst! Bra blanding av lys. Det er en smakssak, men med enda lengre lukkertid hadde fjorden blitt helt blank, noe som kanskje hadde gjort seg. 5958795[/snapback] Jeg ville foretrukket det også, men da hadde bildet blitt for lyst (der og da). Om jeg hadde ventet en time eller to, så kanskje 5958933[/snapback] Da hadde du vel fort mistet lyset i himmelen. ND- eller polafilter hadde vel kunne hjulpet på, men om man ikke har det tilgjengelig så får man ta det man får. Og det er ikke dårlig det. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jippi! Et Ålesund by night som IKKE er tatt fra ..ja hva heter det der oppe? Aksla? Fikk ikke sett panoramabildet i større størrelse enn thumbnailen, men jeg synest det så veldig lovende ut. Glimrende lys (du har vært ute i blålys-timen og det er perfekt!). Komposisjonen/Oppbyggingen ser også flott ut. Flott lys også på de andre, men der kunne vel bildene vært komponert litt mer spennende. Generellt så er det egentlig ikke så veldig god ide å legge ut orginalen som jeg ser du har linka til. F.eks et panoramabilde ville du, om du traff på den rette, kunne få flere tusen for om du fikk solgt det. Nå kan hvem som helst laste ned orgianlfila å printe ut bildet i perfekt oppløsning og henge det på veggen. Kanskje til og med ta æren for det selv... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Nydelig panorama. Jeg er litt på pano-bølgen om dagen, så dette likte jeg. Perfekt tidspunkt å ta bildet (bildene) på. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Nydelig panorama. Jeg er litt på pano-bølgen om dagen, så dette likte jeg. Perfekt tidspunkt å ta bildet (bildene) på. 5990440[/snapback] Gøy med denne panobølgen, ja. Er enig med andre i at panoramaet er fint. Kjekt at den nye "pano&stitch-sjefen" liker det også, da Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Haha, er det den nye tegnefilmen? Pano & Stitch. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Blir vel noen Ålesund bilder fra min sin side snart og. Bor jo tross allt i byen og har et Nikon D50 dSLR kamera så hvorfor ikke Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Veldig fint bilde det panoramabilde! så absolutt =) det nederste kunne vært beskjert litt på toppen, men eller er de greie.. men stort + for panoramabildet :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå