gaffa Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 jeg har installert ferdig patcha hlds/cs server på en RedHat 7.3 maskin. Serveren starter, og vi får "WON Auth Server" i consolen. Etter det prøver den å laste ned en "security module" fra speakeasy.net, men det klarer det ikke. Serveren blir "insecure" Problemet er at ingen kan komme på serveren, og hvis jeg prøver å telnette til den (telnet ip-address:27015) får jeg "cannot connect". jeg har fått tips om å restarte serveren, men det hjalp ikke. noen som har noen ideer? på forhånd takk! :smile: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Firewall? Åpne de nødv. portene. Tror ikke du kan telnette inn på en HL-tjener. Telnet-serveren lytter vel bare på port 21 ? (eller var det 23 ?) Bruk heller ClanMod for fjernstyring. Second thought. Ping VG fra consoll. Går nettverket ? [ Denne Melding var redigert av: RulleRimfrost på 2002-10-01 09:28 ] Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg testet litt av hvert med firewallen, det funket ikke når vi åpnet samtlige porter... Når det gjelder nettverket funker det fint, jeg får pinga alt. Jeg tror problemet ligger i det at jeg ikke får lasta ned "Security module" fra speakeasy.net... der ikke noen mulighet for å laste den ned manuelt? Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 At den ikke får lasta ned security modulen er helt uvesentlig. det at du ikke får kobla til serveren skyldes firewallen din. du må nat'e 27015 inn og 27005 ut, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 jeg fant problemet, den eksterne firewallen i nettverekt var stengt for udp, så det fikk vi åpna det funket alt fint :smile: men ellers takk for hjelpen! Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 gaffa, liker du giraffer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå