raakken Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei Er det noen som spiller poker på nettet, og i såfall hvor hen? Er de fleste plasser linux kompatibel? lurte bare Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 HeiEr det noen som spiller poker på nettet, og i såfall hvor hen? Er de fleste plasser linux kompatibel? lurte bare 5958581[/snapback] Alle pokersider bruker vel vanlig nettbrowser. Mange har også mulighet for å laste ned et program, dette er vel for Windows i de fleste tilfellene. Men det bør funke bra å spille poker med Linux. Er jo bare i web-browseren God natt! Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Heldigvis så er det nok få GNU/Linux brukere som er dumme nok til å kaste bort penger på netpoker. Hardware, t-skjorter og koffein kjem i første rekke for dei fleste av oss. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 jeg liker å spiller poker, men på betsson, eller hva det heter, så kunne man spille uten å betale. Med lekepenger.. det er vel det jeg er ute etter, helt til studielånet kommer.... Lenke til kommentar
Palme Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har faktisk vunnet en god del penger på nettpoker. Spiller via unibet sin javapokernettbrowsersak, og det fungerer utmerket sålenge man har Java. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 unibet, bet24, bestpoker er noen sider jeg har spillt på i linux.... Lenke til kommentar
raakken Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 unibet var kjempefin! takker Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 etter å ha spillt en god del nettpoker ville jeg faktisk ikke ha valgt unibet... Unibet og bet24 brukte samme pokerklient i lang tid men gikk (uoffisiellt) vekk i fra den pga mange klager... Er snakk om at den med mest chips vinner i veldig mange tilfeller.... Etc etc... Tap heller pengea på bet24 Lenke til kommentar
IsMedSjoko Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 pokerchamps, truepoker, pokerstars u name it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå