Gå til innhold

Fjerning av Service Pack 3?

Anbefalte innlegg

Jeg la inn SP3 til Win2k, etter en ny installasjon av Win2k i dag. (Engelsk).. Etter dette skulle jeg legge inn driverene til digitalkameraet (et Canon Digital Ixus 300), noe som ikke går.. Dette har dog gått veldig fint før, helt opp til SP2. Er det noen måte å få avinstallert Service Pack 3 på? Jeg har lett rundt ganske mye, men finner ikke noe.. Noen som vet? Har ikke no lyst til å legge inn alt på nytt, kan man si..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I starten av installasjonen av SP3 får man ett spørsmål om man skal ta backup av filer som SP3 erstatter slik at man skal kunne avinstallere SP3 hvis man ønsker det. Har du valgt dette så er det bare å gå inn i kontroll panel - Legg til/fjern programmer - og så velge SP3.

Kjedelig å måtte formatere ja...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-10-01 05:50, skrev tobiaz:

Den lå ikke under add/remove programs, men det var der jeg mente den skulle ligge selv også.. Jeg fant den dog til slutt igjen i winnt-mappa, i en folder som het uninstsp, og det gikk fint som snus :smile:

Hvor i huleste finner du denne mappa??!!Jeg finner ikke denne mappen under winnt!!

Har akkurat samme problem med digitalkamera her og må få vekk SP3..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-14 17:29, skrev SAGE:

Hvor i huleste finner du denne mappa??!!Jeg finner ikke denne mappen under winnt!!

Har akkurat samme problem med digitalkamera her og må få vekk SP3..

Jeg fikk problem med hd, og gjorde noe svært enkelt no :smile: :

Putt inn Win2k cd'en, installer windows igjen (troooooor det var det jeg gjorde hvertfall) (alle profiler og drivere og slikt blir som før (hvertfall video drivere og slikt (og profiler da.. som sagt)))...

Virka for meg... Husk: på eget ansvar :wink: lol

Joachim

[ Denne Melding var redigert av: The_Lobster på 2002-10-14 18:01 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...