buskmann Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvor kan jeg kjøpe en 13 tommers hjulkapsel billig? 150 kroner på Biltema for 4 stk, men jeg trenger bare én. Jeg driter i hvordan den ser ut. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Finne en i grøften? Nei, du bruker fort mer i bensin. Hos en hugger? Kanskje. Men 150 for 4 er billig. Og i butikker får du neppe annet enn i sett av fire (de fleste bilene har fire hjul) når det er snakk om ekstremt lavpris. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg kjøpte 4 hjulkaplser for 29kr hos Custom shop men du bor vel neppe i vesterålen så det hjelper neppe. men 150kr hallo... med mindre du bare har 10kr og møll i pengboka så er det mer stress å prøve å finne en plass der du kan få kjøpe bare en kapsel en å bare kjøpe et sett og være ferdig med det. Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Billigste alternativet (hvis man ikke vil kjøpe 4stk) er å ta av de siste 3. Kan fort bli endel telefoner hvis du skal ringe rundt i hytt og gevær for å finne noen som kan selge deg én hjulkapsel Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg ga bort fire hjulkapsler i forrige uke. Du skulle mistet de da. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Det er to timer å kjøre til Biltema og én koster 450 kroner originalt. Jeg faller ikke umiddelbart noen av de to alternativene. Tenkte kanskje noen hadde noen lure forslag. (Bor på Hamar). Hadde håpet noen butikker selger billige hjulkapsler fra Kina, så jeg slipper både å bruke mye tid og mye penger på dette. Mye styr å reise til en skraphandler syns jeg også. Lenke til kommentar
underground Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Men de har da hjulkapsler på biltema til 99 eller 129 for 4 pack. Har du ikke råd til dette bør du heller rive av alle sammen. Tviler på at de du har er så stilige at du absolutt må ha de. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hehe.. Finnes det i heletatt noen små ulemper ved å kjøre uten hjulkapsler? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Bare hvis du ikke fester hjulmutterne skikkelig. Faller en av når du ikke har hjulkapsel så er den borte. Faller en av med hjulkapsel så kan det være den ligger der og skrangler. På den andre siden; uten hjulkapsel ser du lett om en mutter er borte. Støv og skitt for du på felgen uansett. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det er to timer å kjøre til Biltema og én koster 450 kroner originalt. ... (Bor på Hamar). ... 5958898[/snapback] Mekonomen finnes i Hamar. Det har vel også forekommet at OBS har hatt hjulkapsler. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Det er to timer å kjøre til Biltema.Tenkte kanskje noen hadde noen lure forslag. (Bor på Hamar) Om du ikke veit det er det biltema på hamar også ? hahahahah Edit: Arealet til hamar kommune: 351,0 km2 Derfor tror jeg du mener Biltema i oslo det er to timer til ? Endret 22. april 2006 av espennyh Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Ja, Biltema finnes på Hamar! Sjekket i Biltema katalogen, og der står Hamar oppført. Er det Biltema varehuset nytt? buskmann: Flytta til Hamar nå nettopp? Hvorfor skal du absolutt ha 1 hjulkapsel? Er jo stygt å kjøre med forskjellige hjulkapsler Endret 22. april 2006 av _Adler_ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 du mener buskmann ? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Pass på å feste de ordentlig da. Mine faller av stadig vekk. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 du mener buskmann ? 5967184[/snapback] Hehe, ja. Skrev feil nick buskmann jeg mener, ja. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det er to timer å kjøre til Biltema og én koster 450 kroner originalt. Jeg faller ikke umiddelbart noen av de to alternativene. Tenkte kanskje noen hadde noen lure forslag. (Bor på Hamar). Hadde håpet noen butikker selger billige hjulkapsler fra Kina, så jeg slipper både å bruke mye tid og mye penger på dette. Mye styr å reise til en skraphandler syns jeg også. 5958898[/snapback] hvordan får du til,at det er 2 timer kjøretid til biltema,når du bor på hamar? biltema er på hamar,så det tar nok ikke to timer,med mindre du kjører en jævli lang omvei Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 I Biltema-varehusene tror jeg de selger løse hjulkapsler. Her i Arendal koster de da 50,- pér stykk. Lenke til kommentar
underground Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ja kjøpte mine hjulkapsler på biltema (stoa) for 129 for 4 stk 13" så skal ikke være noe problem å finne noen nye. Buskmann: Er kapslene dine originale med bil logo på siden du skal ha bare 1? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Hehe. Har bodd her i bare to måneder da. Har aldri sett noen Biltema. Trodde det bare var i Trondheim og Oslo. Hehe. Jeg trenger bare 1 fordi de 3 andre fortsatt sitter på. Én ble borte etter jeg bytta hjul. Bilen er stygg fra før, og det er samme hvordan den nye kapselen ser ut, bare den har omtrent samme farge som de andre. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hørt om gule sider? Der finner du adressen både til Mekonomen og Biltema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå