Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor billig hjulkapsel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finne en i grøften? Nei, du bruker fort mer i bensin. Hos en hugger? Kanskje. Men 150 for 4 er billig. Og i butikker får du neppe annet enn i sett av fire (de fleste bilene har fire hjul) når det er snakk om ekstremt lavpris.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 4 hjulkaplser for 29kr hos Custom shop men

du bor vel neppe i vesterålen så det hjelper neppe. men

150kr hallo... med mindre du bare har 10kr og møll i pengboka

så er det mer stress å prøve å finne en plass der du kan

få kjøpe bare en kapsel en å bare kjøpe et sett og være

ferdig med det.

Lenke til kommentar

Det er to timer å kjøre til Biltema og én koster 450 kroner originalt. Jeg faller ikke umiddelbart noen av de to alternativene.

Tenkte kanskje noen hadde noen lure forslag. (Bor på Hamar). Hadde håpet noen butikker selger billige hjulkapsler fra Kina, så jeg slipper både å bruke mye tid og mye penger på dette. Mye styr å reise til en skraphandler syns jeg også.

Lenke til kommentar

Bare hvis du ikke fester hjulmutterne skikkelig. Faller en av når du ikke har hjulkapsel så er den borte. Faller en av med hjulkapsel så kan det være den ligger der og skrangler. På den andre siden; uten hjulkapsel ser du lett om en mutter er borte.

Støv og skitt for du på felgen uansett.

Lenke til kommentar
Det er to timer å kjøre til Biltema.

Tenkte kanskje noen hadde noen lure forslag. (Bor på Hamar)

Om du ikke veit det er det biltema på hamar også ? hahahahah

Edit:

Arealet til hamar kommune: 351,0 km2

Derfor tror jeg du mener Biltema i oslo det er to timer til ? :p

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Ja, Biltema finnes på Hamar! Sjekket i Biltema katalogen, og der står Hamar oppført. Er det Biltema varehuset nytt?

buskmann: Flytta til Hamar nå nettopp? Hvorfor skal du absolutt ha 1 hjulkapsel? Er jo stygt å kjøre med forskjellige hjulkapsler :p

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
Det er to timer å kjøre til Biltema og én koster 450 kroner originalt. Jeg faller ikke umiddelbart noen av de to alternativene.

Tenkte kanskje noen hadde noen lure forslag. (Bor på Hamar). Hadde håpet noen butikker selger billige hjulkapsler fra Kina, så jeg slipper både å bruke mye tid og mye penger på dette. Mye styr å reise til en skraphandler syns jeg også.

5958898[/snapback]

hvordan får du til,at det er 2 timer kjøretid til biltema,når du bor på hamar?

biltema er på hamar,så det tar nok ikke to timer,med mindre du kjører en jævli lang omvei

Lenke til kommentar

Hehe. Har bodd her i bare to måneder da. Har aldri sett noen Biltema. Trodde det bare var i Trondheim og Oslo. Hehe.

Jeg trenger bare 1 fordi de 3 andre fortsatt sitter på. Én ble borte etter jeg bytta hjul. Bilen er stygg fra før, og det er samme hvordan den nye kapselen ser ut, bare den har omtrent samme farge som de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...