El Matador Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Heisann! Kanskje et veldig dumt spørsmål for dere med god greie på skjermen, men ikke for meg Jeg har altså en bærbar (LCD selvfølgelig), problemet er bare det, at den tiltrekker seg sykt mye støv! Det har ikke noe å si når det er mørk ute, men om dagen er det pent sagt jævlig. For meg som bor i Spania er det ekstra galt, med tanke på sol. Spørsmålet: Finnes det i heletatt noe man kan behandle skjermen med, slik at man slipper dette? Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Heisann! Kanskje et veldig dumt spørsmål for dere med god greie på skjermen, men ikke for meg Jeg har altså en bærbar (LCD selvfølgelig), problemet er bare det, at den tiltrekker seg sykt mye støv! Det har ikke noe å si når det er mørk ute, men om dagen er det pent sagt jævlig. For meg som bor i Spania er det ekstra galt, med tanke på sol. Spørsmålet: Finnes det i heletatt noe man kan behandle skjermen med, slik at man slipper dette? 5958515[/snapback] Skjønner problemet ditt, jeg bruker -HAMA TV/Hifi Cleaning Cloths- på alle mine LCD-skjermer. en våt og en tørr papirklut som man rengjør skjermen med. Har meget god antistatisk effekt. Kjøpte boks med 50 av hver, 99kr på elkjøp. Ser at den har spansk tekst på også, så du finner nok noe lignende der. http://www.office-netshop.de/shop/gallery/ART_00044706.html Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ta deg et par runder i kåken med en sånn en, da blir det ikke noe støv som kan tiltrekkes. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Ta deg et par runder i kåken med en sånn en, da blir det ikke noe støv som kan tiltrekkes. 6011274[/snapback] Nesten ingenting støv i leiligheten utenom på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå