Gå til innhold

Skjermen tiltrekker seg masse støv!

El Matador

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kanskje et veldig dumt spørsmål for dere med god greie på skjermen, men ikke for meg :)

Jeg har altså en bærbar (LCD selvfølgelig), problemet er bare det, at den tiltrekker seg sykt mye støv! Det har ikke noe å si når det er mørk ute, men om dagen er det pent sagt jævlig. For meg som bor i Spania er det ekstra galt, med tanke på sol.

Spørsmålet: Finnes det i heletatt noe man kan behandle skjermen med, slik at man slipper dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Kanskje et veldig dumt spørsmål for dere med god greie på skjermen, men ikke for meg :)

Jeg har altså en bærbar (LCD selvfølgelig), problemet er bare det, at den tiltrekker seg sykt mye støv! Det har ikke noe å si når det er mørk ute, men om dagen er det pent sagt jævlig. For meg som bor i Spania er det ekstra galt, med tanke på sol.

Spørsmålet: Finnes det i heletatt noe man kan behandle skjermen med, slik at man slipper dette?

5958515[/snapback]

Skjønner problemet ditt, jeg bruker -HAMA TV/Hifi Cleaning Cloths- på alle mine LCD-skjermer. en våt og en tørr papirklut som man rengjør skjermen med. Har meget god antistatisk effekt. Kjøpte boks med 50 av hver, 99kr på elkjøp. Ser at den har spansk tekst på også, så du finner nok noe lignende der.

http://www.office-netshop.de/shop/gallery/ART_00044706.html

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...