Loerand Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Er det noen som har noen screenshots av Kvatch før Oblivion-gaten dukka opp der? Jeg dro ikke dit før den var ødelagt. Har også også hørt om noen som driver å lager en "Kvatch rebuilt"-mod, noen andre som har hørt om det? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Jeg vet ikke sikkert, men jeg tror at Kvatch er beleiret og ødelagt uansett hvor raskt du drar dit... Geir Endret 20. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Det er riktig TWFA, men det er noen som jobber med en mod som lager hele Kvatch tilbake til slik den så ut før angrepet, så det er ikke lenge til man kan dra tilbake dit og handle og kose seg Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Oki, det var godt å høre Synes nesten hovedpersonen burde få en rolle i den modden, siden han/hun redda byen og alt Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Oki, det var godt å høre Synes nesten hovedpersonen burde få en rolle i den modden, siden han/hun redda byen og alt 5958434[/snapback] Noe ala hva som skjer i Bruma kanskje? Etter at du ødelegger den STORE Oblivion gaten utenfor Bruma (Den som først krever 3 små), får du jo en egen Statue utenfor inngangen til Bruma Castle. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jaså? Det har jeg ikke lagt merke til... I repons til spoileren over. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Har ikke kommet så langt enda Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hadde vært morro om Kvatch liksom hadde blitt gjenoppbygd gradvis mens man fortsetter main-quest, eventuelt at byen plutselig står der helt oppbygd når man er ferdig med main-quest, liksom som en slags "premie" for å ha gjort ferdig spillet. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hvor få man mods henne da? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hvor få man mods henne da? 5964094[/snapback] Her kan du finne mye . Lenke til kommentar
Longman Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 http://mirror.geekw4re.net/kvatch/KvatchTeaser2.wmv enjoy sier jeg bare... her er kvatch bygd opp..... Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Kult Kvatch bygd opp, må sjekkes ut Edit: Sett den nå, kan ikke si jeg var imponert, skulle sett mye mer! varte jo bare i 21sek! Endret 23. april 2006 av The_dark_lord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå