Gå til innhold

"Rikets Røst" @TG06

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glad han ikke er som deg jeg..  ;)

5962322[/snapback]

Det er bare noe du tror *knegg knegg*

Uansett hva hun dama gjør så blir det ikke morsomt, så Zahid vil uansett være morsomst

Enig. Hu er bare ikke morsom. Skjønner ikke hvorfor hu ikke har blitt sparket for lenge siden.

Lenke til kommentar
Ja det var skremmende lite de viste...  :ermm: Takk gud min type ikke er slik  :love:

5961786[/snapback]

Tatt seg bra ut om han begynnte og gni deg på kneet hver gang dere skulle kose litt :love:

EDIT: Så på klippet nå, fikk det ikke med meg på tv i går, men anyways... Han med millitær genseren og snus i leppa kjøpte snus av meg :love: thanks for the money :) vist du henger her inne :love:

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Ja det var skremmende lite de viste...  :ermm: Takk gud min type ikke er slik  :love:

Tatt seg bra ut om han begynnte og gni deg på kneet hver gang dere skulle kose litt :love:

EDIT: Så på klippet nå, fikk det ikke med meg på tv i går, men anyways... Han med millitær genseren og snus i leppa kjøpte snus av meg :love: thanks for the money :) vist du henger her inne :love:

Bare sånn FYI, så er kneet (eller baksiden av det, for å være nøyaktig) en "semi-erogen" sone, så litt tender loving der nede er visstnok ikke så gæli :D

Lenke til kommentar

Bare sånn FYI, så er kneet (eller baksiden av det, for å være nøyaktig) en "semi-erogen" sone, så litt tender loving der nede er visstnok ikke så gæli :D

5963915[/snapback]

Forskjell på litt kosing og prøve og stimulere kneeskålen da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...