Gå til innhold

Forandre format på video-fil. Haster!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er i premiere pro 2.0.

Det er en video som min bror skal sende til høstutstillingen (på dvd)

Den er i 4:3, også har jeg valgt "interpret footage" og 16:9, men da blir det strukket oppover av en eller annen grunn, istedet for å bli klemt flat.

Lenke til kommentar

So det er ein 4:3-video i eit 16:9-prosjekt? Eit alternativ er å berre skalere breidda til å fylle skjermen (133%). Kvaliteten vil vel kanskje verte litt dårlegare, men det er ikkje noko å gjere med.

Om ein skal gjere 4:3-opptak om til 16:9 er det strengt tatt betre croppe, då ein ikkje mister noko kvalitet slik...

Er det du som skal lage DVDen, eller skal du berre gje eit/fleire klipp til bror din? Om det er du som skal lage DVDen i programmet ditt, ville eg berre laga det i 4:3 og croppa ned til 16:9.

Lenke til kommentar

Det er ein effekt som heiter Crop... Det er berre å søke i Effects-paletten, so finn du den.

Edit: Det er ein annan måte, som gjer det litt enklare å få dei svarte stripene riktig storleik. File --> New --> Title. Gå til Templates, og sjå om du finn mal for Letterbox. Den finst i PPro 1.5, so eg reknar med den er der i 2.0 òg. Bruk den malen, og dra tittelen ned på tidslinja, over all videoen.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...