tørrfisk Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvordan forandrer man format i Premiere? Jeg vil ha widescreen, men bildet ble avlangt vertikalt isteden, (de svarte stripene ble på sidene, istedenfor oppe og under) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Er dette i Premiere (nærare bestemt Premiere Pro 2.0, som du bruker) eller på ei eksportert fil? Kva skal du med fila, skal den t.d. på internett? I so fall, les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=527384 Endret 20. april 2006 av incanus Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Det er i premiere pro 2.0. Det er en video som min bror skal sende til høstutstillingen (på dvd) Den er i 4:3, også har jeg valgt "interpret footage" og 16:9, men da blir det strukket oppover av en eller annen grunn, istedet for å bli klemt flat. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 So det er ein 4:3-video i eit 16:9-prosjekt? Eit alternativ er å berre skalere breidda til å fylle skjermen (133%). Kvaliteten vil vel kanskje verte litt dårlegare, men det er ikkje noko å gjere med. Om ein skal gjere 4:3-opptak om til 16:9 er det strengt tatt betre croppe, då ein ikkje mister noko kvalitet slik... Er det du som skal lage DVDen, eller skal du berre gje eit/fleire klipp til bror din? Om det er du som skal lage DVDen i programmet ditt, ville eg berre laga det i 4:3 og croppa ned til 16:9. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Det er jeg som skal lage alt. Hvordan cropper jeg i Premiere? Fant ikke ut hvor jeg gjorde det i instruksjonsboka. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Det er ein effekt som heiter Crop... Det er berre å søke i Effects-paletten, so finn du den. Edit: Det er ein annan måte, som gjer det litt enklare å få dei svarte stripene riktig storleik. File --> New --> Title. Gå til Templates, og sjå om du finn mal for Letterbox. Den finst i PPro 1.5, so eg reknar med den er der i 2.0 òg. Bruk den malen, og dra tittelen ned på tidslinja, over all videoen. Endret 20. april 2006 av incanus Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg finner ikke templates noen plass Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 I PPro 1.5 ligg dei her: Eller på Title --> Templates. Eit alternativ, om du har Photoshop e.l., er å lage eit bilete på 768*576som har ei 72 pixlar høg svart stripe oppe og nede, slik som dette: Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Gode tips! Tusen takk for hjelpen! Skal skrive deg opp som bidragsyter viss den går videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå