FenrisC0de Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Spillte nettopp inn (med Audio Recorder i Windows) to sånne greier jeg nylig lærte meg på gitar, er litt hakkete og noen små feil, men si gjerne hva dere synes! (Har ikke komponert dem selv, bare spillt selv) Minuet 1 Minuet 2 Endret 20. april 2006 av Earth657 Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Om man ser bort i fra den dårlige kvaliteten på lyden, var det ganske fint. Jeg Litt småfeil her og der var det jo, men de forsvinner nok etterhvert. Keep it up! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hoff, må virkelig begynne å pusse opp mine egne kunnskaper jeg nå. For lenge siden jeg har spilt noe mer komplisert på gitaren. Så dette var greit det, bortsett fra den uendelig plagsomme hissen på opptaket! *spill inn med lavere lyd og mikrofonen nærme ... du har hatt record-volum på full guffe* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Syns bakgrunnsstøyen i den første snutten på starten var ganske kul. Hvor god er du på gitar og hvor lenge hadde du øvd på dette? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Stem for Guds skyld gitaren. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Dumt at lyden stinker, og at de er så korte. Hører at du kan spille, sånt er ganske behagelig å høre på. Litt rufsete her og der, men det får bare være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå