40belowsummer Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg hat inst spillet, men når jeg prøver å starte det skjer det ingen ting. Har systemkrav over det som kreves AMD TB 1400, 512DDR, GF3 ti500, Hovis Abit KX7-333R + nyeste drivere. Det som er så frusterende er at det IKKE kommer noen feil melding. Jepp det er selfølgelig et orginalt spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 overklokket skjermkort ?? if so, that would most likely be the source of your "situation". Lenke til kommentar
oljones Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har et lignende problem, spillet starter men hakker og hakker, noen sa jeg måtte slå av AA men jeg vet ikke hva det er, er det noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 AA går ut på at kantene på omgivelsene blir "rundere" mer naturtro.. krever veldig mye av maskinen for at det skal kunne stå på.. Lenke til kommentar
oljones Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 ah.. ok takk takk men hvor er av/på funksjonen? er det i spillet eller oppsettet på skjermkortet? mvh OLjones Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Har prøvd å kjøre hele PC på "default" uten det store hellet. Med dette spillet får man et prog som sjekker trøkket på PCen din (easy info) der feiler vist CPUen min, ikke speeden men NAVNET, jeg har feil navn på CPU?? BF liker vist ikke at jeg har en Tunderbird. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 siden det ikke virker, har du lyst å la meg teste ut din CD-key i mellomtiden? sjekke at den virker og slikt. Lenke til kommentar
kvest Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hadde samme problemet. Leste logg-filen og fant ut at det stod "invalid screen mode" ellerno slikt. Men uansett... Problemet var at jeg hadde lagt inn et program som gjør slik at skjermen alltid blir kjørt på 85Hz (liker ikke 60hz i spill), og da sikkert disablet alle 60hz-modi. Dette likte ikke spillet. Når jeg trykket "restore original settings" så funka det greit. Litt kjipt at BF42 krever 60hz, men sånn er det nå engang. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: ViCtim skrev 2002-10-01 11:38:siden det ikke virker, har du lyst å la meg teste ut din CD-key i mellomtiden? sjekke at den virker og slikt. DET er det frekkeste jeg har hørt på lenge... :smile: *LOL* [ Denne Melding var redigert av: kim_a55 på 2002-10-01 12:29 ] Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Det var vist det som var mitt problem også, refresh fix i XP altså. Fant ut at vis man åpner VideoDefault.con som ligger i C:Program FilesEA GAMESBattlefield 1942Settings og forandrer siste linjen til renderer.allowAllRefreshRates 1 <- så funker spillet fint med f.eks 85Hz. Og viCtim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå