Getaway in AA Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg var inn på ei side (MP), og plutselig slo pc`en seg av.( Den restarta ikke). Jeg slo den på igjen, og begynte å spille litt Sims 2. Da skjedde dette igjen, sånn helt uten videre. Jeg har nå tatt slik systemoppretning, slik at jeg stiller pc`en en uke tilbake i tid, siden det kunne oppstått en feil i Windows. Så prøvde jeg The Sims 2 igjen, etter ca 10-15 min så slo den seg av. Søkte etter virus på Zonealarm men fant ingenting. Kjørte også Xoftspy der den fant 10-15 cookies. Det har ikke skjedd etter dette, men skal prøve å spille Sims 2 igjen og se om det skjer igjen. Lurer på hva som kan gjøre det? Pc`en er forresten en Hp Pavilion Ze2247ea, en bærbar. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg anntar du ikke har noe som blokkerer ventilasjonsutgangene på laptoppen? Har opplevd mens jeg feks har hatt laptoppen i sengen, at den blir overoppheten og bare skrur seg av. Ellers ville jeg prøvd det vanlige, kjør anti-virus\anti-spyware, defragmenter disken(e), rens systemregisteret, oppdater driver osv.. Det at maskinen bare skrur seg av kan være så utrolig mye forskjellig! Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Dersom dette bare skjer når du belaster PCen kan det nok være overoppheting ja. Du kan prøve å laste ned Everest og sjekke temperaturen på komponentene under spilling. Endret 20. april 2006 av ShAvAnO Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Det ble så gale, og den klarte ikke å komme på nettet eller åpne noen program, så jeg måtte legge inn Windows på nytt. Så der gikk 80gb me musikk tapt ;( Så nå går torrenten for full hehe Men takk for hjelpa. Skal kjøpe meg en ekstern harddisk nå, så slipper jeg å måtte gjøre pc`en treg p.g.a mye plass. Jeg brukte HD- healt, og tempen lå på ca 49-53 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå