Gå til innhold

Kritikk på hjemmesiden min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Det hvite strekker i innholdet strekker ikke helt til høyre, så teksta går utafor.

- Rimelig tam bakgrunnsfarge

- Footer?

- Lite forklarende logo vis du skjønner?

Litt kritikk ;-)

5958377[/snapback]

Hvilken oppløsning bruker du ? jeg har bare testet i 1024x1280 og 1024x768 og der funker det fint. Kan være enig i det med tam bakrunnsfarge, forslag ? Når det kommer til footer hadde jeg litt problemer med å få den til å være nederst med css, så jeg droppet det der og da. Kan jo prøve litt til. Logoen må jo være det mest forklarende, det står jo navnet på hjemmesiden ?

Endret av Plexiglass
Lenke til kommentar
- Det hvite strekker i innholdet strekker ikke helt til høyre, så teksta går utafor.

- Footer?

Litt kritikk ;-)

5958377[/snapback]

Hvilken oppløsning bruker du ? jeg har bare testet i 1024x1280 og 1024x768 og der funker det fint. Kan være enig i det med tam bakrunnsfarge, forslag ? Når det kommer til footer hadde jeg litt problemer med å få den til å være nederst med css, så jeg droppet det der og da. Kan jo prøve litt til. Logoen må jo være det mest forklarende, det står jo navnet på hjemmesiden ?

5959282[/snapback]

Bruker 1024 * 768 IE 7

Tar tilbake det om headeren var litt trøtt, beklager :p Mente heller at den skjærte veldig i siden. Liksom skilte seg ut fra resten. Men personlig mening.

Siden var ellers veldig bra :thumbup:

post-52770-1145599096_thumb.jpg

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

- Footer?

Litt kritikk ;-)

5958377[/snapback]

5959282[/snapback]

Bruker 1024 * 768 IE 7

Tar tilbake det om headeren var litt trøtt, beklager :p Mente heller at den skjærte veldig i siden. Liksom skilte seg ut fra resten. Men personlig mening.

Siden var ellers veldig bra :thumbup:

5959318[/snapback]

Når det gjelder headeren har jeg tenkt meg en ny skrifttype, men nå fant jeg en sikkelig IE bug, hvis du minsker siden oppover i FF eller Opera minskes headeren, hvis du drar siden oppover i IE dras teksten oppå headeren.

EDIT: Noen som vet hvorfor ?

Endret av Plexiglass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...