Shurom Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg trenger konstruktiv kritikk på hjemmesiden min, husk at dette er den andre hjemmesiden min og første selvkodete. shurweb.moo.no Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 - Det hvite strekker i innholdet strekker ikke helt til høyre, så teksta går utafor. - Rimelig tam bakgrunnsfarge - Footer? - Lite forklarende logo vis du skjønner? Litt kritikk ;-) Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) - Det hvite strekker i innholdet strekker ikke helt til høyre, så teksta går utafor.- Rimelig tam bakgrunnsfarge - Footer? - Lite forklarende logo vis du skjønner? Litt kritikk ;-) 5958377[/snapback] Hvilken oppløsning bruker du ? jeg har bare testet i 1024x1280 og 1024x768 og der funker det fint. Kan være enig i det med tam bakrunnsfarge, forslag ? Når det kommer til footer hadde jeg litt problemer med å få den til å være nederst med css, så jeg droppet det der og da. Kan jo prøve litt til. Logoen må jo være det mest forklarende, det står jo navnet på hjemmesiden ? Endret 21. april 2006 av Plexiglass Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) - Det hvite strekker i innholdet strekker ikke helt til høyre, så teksta går utafor.- Rimelig tam bakgrunnsfarge - Footer? - Lite forklarende logo vis du skjønner? Litt kritikk ;-) 5958377[/snapback] Hvilken oppløsning bruker du ? jeg har bare testet i 1024x1280 og 1024x768 og der funker det fint. Kan være enig i det med tam bakrunnsfarge, forslag ? Når det kommer til footer hadde jeg litt problemer med å få den til å være nederst med css, så jeg droppet det der og da. Kan jo prøve litt til. Logoen må jo være det mest forklarende, det står jo navnet på hjemmesiden ? 5959282[/snapback] Bruker 1024 * 768 IE 7 Tar tilbake det om headeren var litt trøtt, beklager Mente heller at den skjærte veldig i siden. Liksom skilte seg ut fra resten. Men personlig mening. Siden var ellers veldig bra Endret 21. april 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) - Det hvite strekker i innholdet strekker ikke helt til høyre, så teksta går utafor.- Rimelig tam bakgrunnsfarge - Footer? - Lite forklarende logo vis du skjønner? Litt kritikk ;-) 5958377[/snapback] Hvilken oppløsning bruker du ? jeg har bare testet i 1024x1280 og 1024x768 og der funker det fint. Kan være enig i det med tam bakrunnsfarge, forslag ? Når det kommer til footer hadde jeg litt problemer med å få den til å være nederst med css, så jeg droppet det der og da. Kan jo prøve litt til. Logoen må jo være det mest forklarende, det står jo navnet på hjemmesiden ? 5959282[/snapback] Bruker 1024 * 768 IE 7 Tar tilbake det om headeren var litt trøtt, beklager Mente heller at den skjærte veldig i siden. Liksom skilte seg ut fra resten. Men personlig mening. Siden var ellers veldig bra 5959318[/snapback] Når det gjelder headeren har jeg tenkt meg en ny skrifttype, men nå fant jeg en sikkelig IE bug, hvis du minsker siden oppover i FF eller Opera minskes headeren, hvis du drar siden oppover i IE dras teksten oppå headeren. EDIT: Noen som vet hvorfor ? Endret 21. april 2006 av Plexiglass Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hvilket script bruker du til "news" shit? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Jeg bruker eba-news Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Sorry, ikke for å være slem, men har et ord: Horibel! - Oppløsninga - Fargene - OSv Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå