Kjekssjokolade Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Jeg har et prolem med Nec ND-3540A, jeg får brent cd/dvd, men jeg får ikke tatt ut plata. Har hatt spilleren en stund, å har ikke hatt dette problemet før. Den leser, spill, musikk, dvd plater osv...men jeg får ikke løst ut under annet enn oppstart av datamaskinen. Å det er lit tungvindt å måtte starte maskinen på nytt for hver plate jeg brenner. Jeg hadde 1.3 versjonen, tenkte kansje firmeware update kunne hjelpe, så jeg flasha den til 1.4, men det hjalp ikke... Kan ikke løse ut med programm(itunes, nero, mediamonkey osv), knappen funker ikke og kan ikke gå inn i min datamakin 'høyreklikk løs ut'. alt av kabler er skikkelig i... Hva er feil, og hva kan jeg gjøre? Endret 20. april 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har oppelevd det samme med andre cd rommer flere ganger, går over når jeg reinstallerer os. utrolig irriterende Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 jeg løste problemet: med å fjerne enheten fra maskinen, starte opp uten den...så installere den igjen Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 De fleste CD-spiller'e og brennere har et litet hull i front der kan man stikke inn en rettet ut binders eller nåll for å få ut skuffen. I vertfall veldig greit når du ikke når du har skrudd ut cd-rom'en og det er en cd i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå