Gå til innhold

Hjelp med software til Creative Zen touch

Anbefalte innlegg

Hei

Har en Creative Zen Touch 20GB spiller som jeg ikke får til å koble til pcen. Når jeg kobler til å spør den seff om driver. Jeg installerer driveren og den sier at den er klar til bruk men gir meg en liten informasjon som sier at den hadde fungert mye bedre om jeg hadde koblet den til USB 2 siden spilleren er USB 2 kompatibel. Men det jeg ikke skjønner er at jeg ikke ser noe på Min Datamaskin selvom pcen sier at maskinvaren fungere som den skal. Litt rart synes jeg, har prøvd forskjellige drivere men finner bare enn driver som passer til akkurat denne spilleren. Kunne noen vær så snill og hjelpe meg med det.

Endret av manna420
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har en Creative Zen Touch 20GB spiller som jeg ikke får til å koble til pcen. Når jeg kobler til å spør den seff om driver. Jeg installerer driveren og den sier at den er klar til bruk men gir meg en liten informasjon som sier at den hadde fungert mye bedre om jeg hadde koblet den til USB 2 siden spilleren er USB 2 kompatibel. Men det jeg ikke skjønner er at jeg ikke ser noe på Min Datamaskin selvom pcen sier at maskinvaren fungere som den skal. Litt rart synes jeg, har prøvd forskjellige drivere men finner bare enn driver som passer til akkurat denne spilleren. Kunne noen vær så snill og hjelpe meg med det.

5957277[/snapback]

Jeg hadde en Creative Z mp3 spiller en gang. Men den fikk du ikke se i Min datamaskin som en flyttbar disk. Den måtte du bruke softwaren som følgte meg får å føre over sanger osv på.. prøvd dette?

Lenke til kommentar

5957277[/snapback]

Jeg hadde en Creative Z mp3 spiller en gang. Men den fikk du ikke se i Min datamaskin som en flyttbar disk. Den måtte du bruke softwaren som følgte meg får å føre over sanger osv på.. prøvd dette?

5959323[/snapback]

Hei

Greiea er at jeg ikke har cden. Noen muligheter for å laste ned denne softwaren fra noen steder?

Endret av manna420
Lenke til kommentar

5957277[/snapback]

5959323[/snapback]

Hei

Greiea er at jeg ikke har cden. Noen muligheter for å laste ned denne softwaren fra noen steder?

5995639[/snapback]

Joda, klart det er muligt

Ta en titt på denne linken: http://no.europe.creative.com/support/downloads/

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...