RogueFreak Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Nå begynner ventetiden å bli lang! Raven Shield har en mer eller mindre "offisiell" releasedato 13. februar (noen sier mars...). Men det var egentlig ikke poenget mitt her Satt og så på noen screenshots, da jeg plutselig så dette bildet her: Her er bildet, siden visse moderatorer ikke liker meg! På skiltet på bygningen står det jo "Marin Konstruksjoner.inc - Bergen Noruega" Men det er ikke sikkert at det er i Norge, siden Norge står på spansk? Kan bli spennende å se hva det er...i det hele tatt spennende å høre hva background-story'n er denne gang. Ikke mye som er lekket ut der enda. Ja ja, jeg får fordrive tiden frem til februar/mars med BF 1942, DoD og RS jeg da... :smile: EDIT: Ærlig talt TST, dette er lavmål fra din side. Du kunne i det minste lagt inn url-link til bildet mitt, men neida...du bare fjerna alt og ferdig med det. Jeg skrev advarsel om bilde i headingen. _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: roguefreak på 2002-10-01 21:33 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Morsomt da. Det er mye fint i vente i tiden fremover ja. Gleder meg som en liten unge :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 wuhu! kanskje det går an å snike seg vekk fra oppdraget, stikke til sentrum og knerte fjortiser ved den blå steinen :wink: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Litt artig at det er noe som minner om Norge også da. Jeg tror ikke det er riktig firmanavn. Alt jeg fant i telefonkatalogen var "Marine Construction AS" som ligger i OS kommune. Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå