_Evolution_ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 bra bilder. Har du animert de også eller? hvis du har vil jeg gjerne se de. Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Her er noe av det jeg har laga: Hjemmeside (kombinert med sketchup,ble bare til et prøveprosjetk, men litt morsomt) Funky Calc Laga den for å lære meg å regne ut i koding. Prøv expert mode, det er vanskeligst! Windows Wc Dere har sikkert sett andre versoner før, men jeg følte jeg måtte lage en selv Gaaaammel liten animasjon Laga den da jeg var ny i flash, men den har sin sjarm Krig En rekke klipp som jeg laga for en god stund siden, bare for å øve meg. Enjoy! Lenke til kommentar
H@@kon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Her er noe av det jeg har laga: Enjoy! 6070197[/snapback] Veldig bra. Av en eller annen grunn funker det ikke i Opera'n min, men så bra ut i IE. Hvilket program har du brukt for å lage disse? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Noen som har noen sider med tutorials til enkle animajonrt? mvh anki Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hmmm, er vel et par da men kan ikke komme på noen. Prøv Newgrounds eller noe slikt. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Figurgalleri. Lager figurgalleriet til en flash broren min lager. Verken bildene eller teksten er endelige, øver meg bare på å lage menysystemer som fungerer og slikt. (Ta muse over Kirby.) Vad tycks? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Animasjonen jeg har laget som et skoleprosjekt. Endte opp noe ganske syk i grunnen. Vent en liten stund med å spille av. Finnes ikke loadingbar. Link. Endret 15. september 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Animasjonen jeg har laget som et skoleprosjekt. Endte opp noe ganske syk i grunnen. Vent en liten stund med å spille av. Finnes ikke loadingbar. Link. 6866459[/snapback] kul den da *skulle ønske jeg kunne lage noe sånnt* mvh anki Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Syntes denne tråden fortjener en ikke så altfor liten bump Men er det noen som vet om en god side med tutorials? Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Laget denne introen til hjemmesia mi: Flash Intro Men jeg testa den nettopp i Explorer på jobb, og da var det ikke alt som ble vist. Hvis noen hadde gidda å gi tilbakemelding om animasjonen funker like bra i både I.E., Opera og Firefox hadde jeg vært takknemlig, har ikke anledning til å teste dette på jobb. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Syntes denne tråden fortjener en ikke så altfor liten bump Men er det noen som vet om en god side med tutorials? 7039976[/snapback] http://www.webwasp.co.uk/tutorials/index.php http://www.kirupa.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå