underground Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Som topic sier så trenger jeg nye sommerdekk fort og lurer på om noen har noen gode forslag til en billig penge. Har sett litt på superdekk.no Dimensjon jeg skal ha er 195/50R15 Har sett på disse dekkene: Nexen N2000: kroner 490 pr stk. Prisen passer meg perfekt. Noen som vet noe om kvaliteten på disse? Aurora K103 kroner 514 pr stk. Tar gjerne imot andre forslag som er billige. Endret 20. april 2006 av underground Lenke til kommentar
trra Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Marangoni ZetaLinea skal være et veldig bra dekk , koster 524kr nå på superdekk. Lenke til kommentar
underground Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Det ble Aurora K103. Satser på at det billigste er bra. Har så gammel bil at jeg gidder ikke bruke stort på dekk. Flere jeg kjenner har gode erfaringer med di. Fikk de til 499 pr dekk ferdig på felg med balansering. Endret 21. april 2006 av underground Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå