Yeahright Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kjøpte meg et par Papst vifter som jeg har tenkt å ha i ventilen på veggen med egen PSU. MEN, får ikke vftene til å svive. Har kikket på "Jumpstart av PSU", men kom ikke særlig lengre. Noen som vet hva som er hva på en Papst vifte? Rød/blå/hvit. På forånd; Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Er ikkje 100% sikker på dette, men jeg syns å huske at den hvite ledingen var til turtellere, så det er rød/blå som er strømkablene. Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Jess, du har rett. Målte på denne maskinen for å være sikker. Løsningen på problemet viser seg å være dårlig kontakt. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 rød og blå er til strømmen ja... kopla til en slik vifte i maskinen min i går ganske teit at dem bruker rød og blå å ikke rød og svart Lenke til kommentar
spyro Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ja, men de er jo ikke laget for at alle skal klippe og lodde heller da Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ja, men de er jo ikke laget for at alle skal klippe og lodde heller da 5962987[/snapback] kansje ikke... men trodde det var en standard på slike.. eller? uanz, ble litt mye frem og tilbake og trallelallela inni PSUen om, jeg skulle ha den sensoren kopla til på HKet osv.. derfor klippa jeg den av slipper å ha ledninger liggende å slenge over alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå