Gå til innhold

Gratis SMS med Trådløs familie

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner noen med Netcom Trådløs Familie som sender gratis SMS og ringer kostnadsfritt innad i familien. I følge Netcom er det kun samtaler som skal være gratis. Hva stemmer her? Trådløs familie hørtes plutselig veldig interessant ut, men vet jo ikke om jeg får gratis SMS siden Netcom sier det motsatte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er kun gratis ringing, men kanskje de blander de gratis sms'ene som følger med abo. som YoungTalk og MyTalk med Trådløs Familie?

5956997[/snapback]

De fleste i denne familien har vanlig kontantkort... Jeg har hørt at det finnes noen tilbud for å sende 2000 gratis SMS i måneden, men for dem går det an å sende SMS i familien selv om både kontantkortet og de gratis SMSene er brukt opp

Lenke til kommentar
Er kun gratis ringing, men kanskje de blander de gratis sms'ene som følger med abo. som YoungTalk og MyTalk med Trådløs Familie?

5956997[/snapback]

De fleste i denne familien har vanlig kontantkort... Jeg har hørt at det finnes noen tilbud for å sende 2000 gratis SMS i måneden, men for dem går det an å sende SMS i familien selv om både kontantkortet og de gratis SMSene er brukt opp

5957249[/snapback]

Hmm... høres veldig merkelig ut.

NetCom hadde jo en kampanje på SMS Mania, at man fikk de 3 første månedene gratis (opptil 6000 sms fordelt på 3 måneder). Men noe mer enn det høres veldig rart ut.

Lenke til kommentar

Så lenge at man ikke overdriver SMS-aktiviteten får man heller tåle en baksmell.

Fikk opprettet trådløs familie i går, og testet en SMS nå. Den er i alle fall ikke blitt lagt til forbruket så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...