Løve Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei Har akkurat kjøpt en ny pc til mamma, men har fått et mistenkelig program som heter Ryan-Mufasa som ikke vil avslutte når jeg slår av maskina. Har scanna med NOD32, Adaware og Spybot uten å finne noe. Lurer på hva programmet er for noe siden det krasjer hver gang jeg slår av... Maskina er en random billigmaskin fra SHG med XP Home SP2 og trådløst nettverk fra Jensen. Har hørt noe om at prosessen kanskje stammer fra trådløst nettverk. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei Har akkurat kjøpt en ny pc til mamma, men har fått et mistenkelig program som heter Ryan-Mufasa som ikke vil avslutte når jeg slår av maskina. Har scanna med NOD32, Adaware og Spybot uten å finne noe. Lurer på hva programmet er for noe siden det krasjer hver gang jeg slår av... Maskina er en random billigmaskin fra SHG med XP Home SP2 og trådløst nettverk fra Jensen. Har hørt noe om at prosessen kanskje stammer fra trådløst nettverk. 5956712[/snapback] http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-2179968.php Says it all ! _nifty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå