Solefald Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 eg skjønner ikkje at du bytta ut superstar felger med Alessio F1, eg syns vertfall superstar felgane er noke av det lekreste som er å få tak i til 900\S90 men vanvittig pen bil Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 eg skjønner ikkje at du bytta ut superstar felger med Alessio F1, eg syns vertfall superstar felgane er noke av det lekreste som er å få tak i til 900\S90 men vanvittig pen bil Det har sin enkle begrunnelse at jeg ble nervevrak av å kjøre med dem på. Pent? Javisst. Dyrt? Åjadda du!! Hadde hjertet i halsen hver gang jeg nærma meg noe som kunne minne om grusvei eller småstein i veibanen. Fant ut etterhvert at dersom uhellet skulle være ute var det lettere å erstatte en felg til omlag 2.000 per over 9.000 per. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 hei, vurderer å kjøpe meg en 960 95' stasjonsvogn. hvilket innpress har den? et40 eller? har funnet en 95' 960 stv med 2.5, men blir vel å hive den ut og så ta twinturbo motoren fra 242en min, hugge 242en og selge den i deler, samt selge 245en min.. v90tt hadde vel vært noe? eller, jeg sier blir da.. har ikke beestemt meg helt enda, samt jeg venter på bedre bilder av bilen (får på torsdag). Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Trur aldri jeg har sett den bilen rulle i storgata jeg men Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Trur aldri jeg har sett den bilen rulle i storgata jeg men Hehe. La vel igjen mine mil i min tid. Sjangsen er nok liten for at du ser den i storgata igjen med det første. Bilen befinner seg nå i traktene rundt Nordfjord. Er fortsatt i kontakt med kjøper som sender meg stadige oppdateringer så go'bilen har havna i gode hender. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Trur aldri jeg har sett den bilen rulle i storgata jeg men Hehe. La vel igjen mine mil i min tid. Sjangsen er nok liten for at du ser den i storgata igjen med det første. Bilen befinner seg nå i traktene rundt Nordfjord. Er fortsatt i kontakt med kjøper som sender meg stadige oppdateringer så go'bilen har havna i gode hender. HeHe, okei =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå