mdigg Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Går det ikk ann å overføre kontaktene fra 6280 til en annen enhet via Bluetooth. Jeg har en Pioneer stero i bilen med innebygd handsfree, og skulle gjerne overført kontaktene mine fra telefonen over til denne. På min forrige tlf en W800i kunne man sende alle kontaktene via bluetooth, men jeg finner ikke denne muligheten på 6280. Er det mulig Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Går det ikk ann å overføre kontaktene fra 6280 til en annen enhet via Bluetooth. Jeg har en Pioneer stero i bilen med innebygd handsfree, og skulle gjerne overført kontaktene mine fra telefonen over til denne. På min forrige tlf en W800i kunne man sende alle kontaktene via bluetooth, men jeg finner ikke denne muligheten på 6280. Er det mulig 5956485[/snapback] Nå er jeg ikke 100% sikker på dette da jeg har en Nokia 6680, men går ut fra at menyen er den samme. Gå til... 1. Kontakter > Valg > Merk > Merk alt -> Valg > Send > Via Bluetooth Lenke til kommentar
mdigg Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Går det ikk ann å overføre kontaktene fra 6280 til en annen enhet via Bluetooth. Jeg har en Pioneer stero i bilen med innebygd handsfree, og skulle gjerne overført kontaktene mine fra telefonen over til denne. På min forrige tlf en W800i kunne man sende alle kontaktene via bluetooth, men jeg finner ikke denne muligheten på 6280. Er det mulig 5956485[/snapback] Nå er jeg ikke 100% sikker på dette da jeg har en Nokia 6680, men går ut fra at menyen er den samme. Gå til... 1. Kontakter > Valg > Merk > Merk alt -> Valg > Send > Via Bluetooth 5957793[/snapback] Disse punktene finnes ikke i menyen på6280. Da er det vel bare å bytte telefon igjen Lenke til kommentar
Normann Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det går vel ikke fordi 6680 kjører series 60 og 6280 kjører series 40. Series 60 er bedre og mer avansert. Lenke til kommentar
Esptoll Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei. Fant ut hvordan du må gjøre det(har 6270 og pioneer bt spiller selv). Du må overføre en og en kontakt om gangen. Gå til kontakter, velg en kontakt og trykk detaljer, trykk på valg, gå til send visittkort, velg via bluetooth. Da søker den etter en enhet, velg spilleren i bilen. dette virket for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå