locothewarmup Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 ok metal folks ikke kom inn her og snakk tull elller freepost som norsk fri svar sms språk engelsk osv synd dere bønder ikke kjønner da http://www11.nrk.no/urort/user/?id=20653 BOR DU I OSLO HØR PÅ 99.3 de spilles der og en exclusive som heter reddbarna(JÆVLA LATTIS KONSEPT) og ikke prøv og lek morsom hold dere til tråden gå på no annet og dt viser seg du hakke no liv forrige threaden kommer folk med 5000 posts OSV og snakker bare bullshit virklig gå heller ut og melk kua for faen og til dere soms ier ha en menning med rapen dere lager hvordan går det ann når det er bare masse annet dritt som er ute og går det er hva folk vil høre u dont like it stay fuck out of it Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 U wanna fuckk u maddafakka hippier? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Du gir deg virkelig ikke, gjør du, mr. locothewarmup? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg liker best shitten og beatsa til PIMP-teamet. Esse. Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 ok metal folks ikke kom inn her og snakk tull elller freepost som norsk fri svar sms språk engelsk osv synd dere bønder ikke kjønner da http://www11.nrk.no/urort/user/?id=20653 BOR DU I OSLO HØR PÅ 99.3 de spilles der og en exclusive som heter reddbarna(JÆVLA LATTIS KONSEPT) og ikke prøv og lek morsom hold dere til tråden gå på no annet og dt viser seg du hakke no liv forrige threaden kommer folk med 5000 posts OSV og snakker bare bullshit virklig gå heller ut og melk kua for faen og til dere soms ier ha en menning med rapen dere lager hvordan går det ann når det er bare masse annet dritt som er ute og går det er hva folk vil høre u dont like it stay fuck out of it og til dere junkier ellerhva faen vis dere kommer med nei denne dritten er ditten og datten den mangler det og det FUCK DG sjekk cracklab MIXTAPE med onkel per FEM ONE ,, illness phillip flip OG MANGE MER(herreløse og) så iallefal dem er der hvor faen er du 5956477[/snapback] Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg liker best shitten og beatsa til PIMP-teamet. Esse. 5956515[/snapback] Yeah homes, daddy yankee er også kool ass, shit Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 ok metal folks ikke kom inn her og snakk tull elller freepost som norsk fri svar sms språk engelsk osv synd dere bønder ikke kjønner da http://www11.nrk.no/urort/user/?id=20653 BOR DU I OSLO HØR PÅ 99.3 de spilles der og en exclusive som heter reddbarna(JÆVLA LATTIS KONSEPT) og ikke prøv og lek morsom hold dere til tråden gå på no annet og dt viser seg du hakke no liv forrige threaden kommer folk med 5000 posts OSV og snakker bare bullshit virklig gå heller ut og melk kua for faen og til dere soms ier ha en menning med rapen dere lager hvordan går det ann når det er bare masse annet dritt som er ute og går det er hva folk vil høre u dont like it stay fuck out of it og til dere junkier ellerhva faen vis dere kommer med nei denne dritten er ditten og datten den mangler det og det FUCK DG sjekk cracklab MIXTAPE med onkel per FEM ONE ,, illness phillip flip OG MANGE MER(herreløse og) så iallefal dem er der hvor faen er du kaiern nei får jeg får bare 3-4 real folk med sikklig feedback se sånne folk som hode delere Sånne satanister rock huer ødlegger denne shitten 5956477[/snapback] 5956517[/snapback] Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Dette er så jævlig gateselger-aktig. "ikke slett RAP ELSKERE kom hit" Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 tegnsetting<3<33<3<3<3 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg liker best shitten og beatsa til PIMP-teamet. Esse. 5956515[/snapback] Yeah homes, daddy yankee er også kool ass, shit 5956521[/snapback] Faen as, banan i hu rypa som ga flow i Niggershotsa.. Du vet.. MISTER DOOGI DOGII! Eyyyy! Show me tha styyle.. EZ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 tegnsetting<3<33<3<3<3 5956532[/snapback] Skulle akkurat til å nevne det <3 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Lars pønsker ut noe klokt å si ser jeg... *glede seg* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Har hørt gjennom et par av sangene og alt jeg har og si er følgende: "Don't quit your day job". Dette var rett og slett ikke bra i det hele tatt. Det finnes dog god rap på Urørt, sjekk f.eks ut: Apocalypz Productions med habile rapere som Shogunz og Nasty Nick. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 u dont like it stay fuck out of it fosho bro! Keep fightin' aight Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 EY OG FÅ MED DERE DETTA noen av de gutta jeg viste dere som var på urørt er med på mixtapen med AXEL(femone) ONKEL P OG PASS IT GUTTA!! http://www.mixtape.no/product_info.php?pro...01efbcdc95cc64c OG sjekk der etter soultheory HAN Er fra RÆLINGEN ALs¨å LILlestrøm jeg kjenner han:: Gutten jobber sammen med scoobrock for tia en rå rapper fra sverige! tegnsetting<3<33<3<3<3 5956532[/snapback] Skulle akkurat til å nevne det <3 5956539[/snapback] Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 u dont like it stay fuck out of it fosho bro! Keep fightin' aight 5956587[/snapback] Fuck TV, Fuck You, FuCK AMERICA! Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 EY OG FÅ MED DERE DETTA noen av de gutta jeg viste dere som var på urørt er med på mixtapen med AXEL(femone) ONKEL P OG PASS IT GUTTA!! http://www.mixtape.no/product_info.php?pro...01efbcdc95cc64c OG sjekk der etter soultheory HAN Er fra RÆLINGEN ALs¨å LILlestrøm jeg kjenner han:: Gutten jobber sammen med scoobrock for tia en rå rapper fra sverige! ' ASJ VA FAEN DU LARS AHHAHAHAHA NÅ FIKK JEG HARD LATTIS DET DERRE FRANSKE DRITTEN MED ONKEL P OMG damn DET DER ER NO WAKT SÅ HAR DEM TATT DEN DERRE LA LA LALA LA LA onkel er fake for faen GET AT ME BITCH tegnsetting<3<33<3<3<3 5956532[/snapback] Skulle akkurat til å nevne det <3 5956539[/snapback] 5956593[/snapback] Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg er, i motsetning til de andre tullingene som har postet her, en ganske hyggelig kar. Og derfor skal jeg heller gi deg litt konstruktiv kritikk til hvordan du får andre til å svare seriøst på posten din: Få moren til å skrive for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg