Gå til innhold

Knapp fungerer ikke :/

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lagt inn en knapp på sida mi:

<input type="button" class="button" onClick="MM_goToURL('parent','ff.php?site=polls&action=new');return document.MM_returnValue" value="Ny avstemning">

samme med denne og:

<input type="button" class="button" onClick="MM_openBrWindow('news.php?action=new','News','toolbar=no,status=no,scrollbars=yes,width=800,height=600')" value="Post nyhet">

Men når jeg trykker på den skjer ingen ting. For at jeg skal få opp det som gjemmer seg bak den må jeg kopiere linken som står i knappen og lime inn i adresse linja. Da kommer det.

Hva er feil?

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har lagt inn en knapp på sida mi:

<input type="button" class="button" onClick="MM_goToURL('parent','ff.php?site=polls&action=new');return document.MM_returnValue" value="Ny avstemning">

samme med denne og:

<input type="button" class="button" onClick="MM_openBrWindow('news.php?action=new','News','toolbar=no,status=no,scrollbars=yes,width=800,height=600')" value="Post nyhet">

Men når jeg trykker på den skjer ingen ting. For at jeg skal få opp det som gjemmer seg bak den må jeg kopiere linken som står i knappen og lime inn i adresse linja. Da kommer det.

Hva er feil?

5956280[/snapback]

MM_openBrWindow <-- er dette en default funksjon, eller et funksjonsnavn du har definert et annet sted i koden på siden?

Hva nøyaktig er det du ønsker å oppnå med knappen? Litt lettere å koble da, vafall så sent ;)

Lenke til kommentar

Har også et knapp problem så jeg tenkte jeg kunne skrive det her.

Har et innloggings skjema på sida som da seff har en logginn knapp.

Jeg vil da ha en logout knapp ved siden av men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal får det til.

Prøvde meg på masse syk å rart men funka jo ikke.

Jeg vil jo ha knappen lik loginn knappen, så tenkte jeg måtte bruke input tag-en, men går det ann?

Lenke til kommentar
Den koden er laget av Dreamweaver, og det skal være en kode i headern på dokkumentet. Det var bare det jeg hadde glemt å lagt til :blush:

5960656[/snapback]

hehe, ok :p

Har du en link til siden det ligger på?

5962114[/snapback]

Jada

www.k-gathering.moo.no

den MÅ åpnes i FF eller opera. Har ikke konfigurert den til IE enda.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Jeg vil da ha en logout knapp ved siden av men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal får det til.

Jeg vil jo ha knappen lik loginn knappen, så tenkte jeg måtte bruke input tag-en, men går det ann?

5964057[/snapback]

Joda, går fint å ha en logoutknapp ved siden av login, du kan bruke input til det og...

Men, dersom du har login-knappen synlig, betyr ikke dette at brukeren ikke er logget inn? Hvorfor trenger han da se knappen log ut? :hmm:

Jada

www.k-gathering.moo.no

den MÅ åpnes i FF eller opera. Har ikke konfigurert den til IE enda.

5964253[/snapback]

Ligger ingen javascriptkode for den funksjonen på den siden, men det er vel mer sannsynlig at den ligger på en adminside jeg ikke har tilgang til?

Lenke til kommentar
Den ligger i head taggen ;)

<script src="js/bbcode.js" language="jscript" type="text/javascript"></script>

5964578[/snapback]

Så mye for trøtte tryner :p hihi

Men når jeg ser på det slår det meg, funker det om gjør slik:

<input type="submit" class="button" onClick="MM_openBrWindow('news.php?action=new','News','toolbar=no,status=no,scrollbars=yes,width=800,height=600')" value="Post nyhet" />

Lenke til kommentar

5964057[/snapback]

Joda, går fint å ha en logoutknapp ved siden av login, du kan bruke input til det og...

Men, dersom du har login-knappen synlig, betyr ikke dette at brukeren ikke er logget inn? Hvorfor trenger han da se knappen log ut? :hmm:

Altså når man er innlogga kan man se logout knappen.

Har ikke giddet å gjøre sånn at login knappen blir erstattet men logout knappen, så da har jeg bare lagt til logout knappen når man er logget inn.

Det jeg egentlig vil ha er en link som går til "index.php?action=logout" og er en knapp som er lik login knappen.

Hvis du vil se hvordan det ser ut:

www.easy-living.no

Bruker: admin

Pass: easylife

Lenke til kommentar
Altså når man er innlogga kan man se logout knappen.

Har ikke giddet å gjøre sånn at login knappen blir erstattet men logout knappen, så da har jeg bare lagt til logout knappen når man er logget inn.

Det jeg egentlig vil ha er en link som går til "index.php?action=logout" og er en knapp som er lik login knappen.

Hvis du vil se hvordan det ser ut:

www.easy-living.no

Bruker: admin

Pass: easylife

5970068[/snapback]

Da skjønner jeg hvor du vil...

ta vekk formet når du er logget inn, og bruk denne inputen:

legg denne koden i <head>-tagen på siden:

<script language="JavaScript">
<!--
function logout() {
  window.location = "index.php?s=logout";
}
//-->
</script>

Og bruk denne inputen på siden som knapp...

<input type="submit" onClick="logout();" value="logout" />

Endret av djus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...