bjornarodelien Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Har satt inn dette kortet i min pc. men når jeg starter pc'n skjer det ingenting. bare går å surrer uten å komme inn i windows. ingenting på skjermen heller. Tar jeg ut kortet er pc'n som det skal. Hva kan jeg gjøre? er det noe konflikt med kjermkortet? Har ikke installert noen av programmene og driverne som følgte med. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei, har samme kortet, og hadde også masse problemer med driverne som fulgte kortet. Gå til produsentens nettside og last ned siste versjon driver. (Hvis jeg ikke husker feil så skal driveren innstalleres før kortet settes i maskinen). mvh r.- Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kommer du inn i BIOS? Hadde litt problem med et PVR-150 nylig, BIOS stoppet på POST. Epox HK har et diagnosedisplay med 256 mulige koder, og utrolig nok så stoppet det på en kode som er "Reserved". Dette gjentok seg flere ganger, også når jeg prøvde forskjellige PCI spor. Prøvde kortet i en annen PC, og den startet. Prøvde så igjen den opprinnelige PCen, og nå startet også den. Har virket upåklagelig siden. Driverne kan fint installeres etterpå. Lenke til kommentar
bjornarodelien Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Pc'n kjører kanskje i 3 sekunder for så å stoppe helt. kommer ingenting på skjermen. kommer ingen signal. Har også prøvd flere pci spor. Stod at i noen pc'er så måtte den stå i spor 1 eller 2. spørs om må prøve å sette det i en annen pc. se om det virker da. Står ikke at en skal innstallere drivere før kortet. Lenke til kommentar
bjornarodelien Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Har prøvd kortet nå i en annen pc. den startet og fann kortet. (innstallerte ingenting på den pcn) Satt kortet i denne pc'n, men da startet den ikke. tok ut kortet da er alt som det skal. Har og prøvd å innstallere programvare og driver. men ikke noe forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå